Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Går nok å kjøre med 4 slike stoler, men det er kun lov med 2 pers i en bil på bane, om man ikke har spesialtilatelse, som gatebiltaxiene ;)
Hadde det blitt bur osv og jeg hadde fått lov så hadde jeg nok slengt inn alle 4, bare for morroskyld :D

 

Det rare er at speil går ann å justere, både med justeringsknotten og memory-knappen... kjipt om jeg ikke får regulert rattet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner hellet å snu! :)

Svidd av noen laken på nytt svinghjul og clutch, så selger det andre kittet mitt, Clutchmasters FX400 / Stage 4, grom clutch til s62! :D

Blir montering og prøvekjøring i ettermiddag/kveld regner jeg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner hellet å snu! :)

Svidd av noen laken på nytt svinghjul og clutch, så selger det andre kittet mitt, Clutchmasters FX400 / Stage 4, grom clutch til s62! :D

Blir montering og prøvekjøring i ettermiddag/kveld regner jeg med ;)

 

Regner med at du er ganske sliten etter å ha skrudd. Melder meg frivillig som testsjåfør ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten ja? :P skal jeg love deg :P blir noen tunge dager fremover nå, men skal man bli ferdig så skal man bli ferdig ;) gleder meg iallefall villt til prøvekjøring i dag! :D har selvsagt nappet med meg prøveskilter fra jobben, så jeg får prøvd den litt mer enn på asfaltflekken utenfor verkstedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. (Selv om du her gjør jobben selv :) )

Vet hvordan du har det, nettopp hadd 40-45 timer skruing på min egen bil .. sparte mye penger på å gjøre selv/kompishjelp men resultatet ble en helt tipp topp teknisk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg våken og på jobb etter intens skruing i går, og kan bekrefte av bilen starter og går! :D skal få lagt ut video senere når jeg får den, men startet på første forsøk uten noe som helst problemer :D men dette var med frieksos og uten mellomaksel kl. 23:00-tiden en gang, så fant ut at jeg ikke kunne dra ut og kjøre når bilen var ferdig kl. 3 i natt, med hensyn til naboene.. :(

 

Bilen er nå iallefall klar for testtur forruten stoler og belter, så dette blir fikset i dag og så blir det testkjøring! :D så blir fort en lang dag i dag også :P

 

Fikk også storfint besøk av kongen selv (KingB) med "expressdelivery" av bolter til clutch og svinghjul som jeg handlet av han (tommel opp forresten, for handel med han ;) ) så fikk litt tips ifbm kompressor. Greit å ha en ess-fasit når man skrur alt selv ;)

 

Så enn så lenge er det bare å vente i spenning, så kommer det mer bilder og filmklipp av oppstart etterhvert ;)

 

 

Du får prøve den bortom meg :P

 

Om jeg plutselig hadde vært i Fredrikstad så hadde nok ikke verken sjefen eller svv vært så glade om jeg hadde blitt stoppet :P haha :P

 

Husk at jeg er ledig etter kl 15 idag så er bare å slå på tråden :P

 

Har jeg nr ditt? vet jeg hvem du er egentlig? :S

neidaaa :D bilen var ferdig rundt kl. 3, men am. ikke pm. :P

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. (Selv om du her gjør jobben selv :) )

Vet hvordan du har det, nettopp hadd 40-45 timer skruing på min egen bil .. sparte mye penger på å gjøre selv/kompishjelp men resultatet ble en helt tipp topp teknisk bil!

 

Ja, er penger spart på å gjøre jobben selv ;) er på 2. døgnet med under 3 timer søvn nå, så merker det sliter på kroppen!

For ikke å snakke om nakke og rygg etter kinkige sitte- og liggestillinger under bilen for å montere igjen!

 

Blir rått og se bilder av denne i full sladd snart!  :-P

 

Håper det blir enda råere å kjøre den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P blir nok bra skal du se ;) du får komme ned på e30meet eller gatebil da vettu ;) om du ikke er for gammel for slikt? :P

 

åh, nå fikk jeg lyst på kebab.... spiste en stor folkets kyllingkebab på søndag... NAM!! Forsåvidt gått mye fastfood de siste dagene, mcern like ved verkstedet :P har vel lagt på meg det jeg har lettet m5'n for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på lettingen, glemte å veie den før jeg begynte å lette den, men regner med å lette den rundt 150-200kg :) kan forsåvidt prøve å veie alt jeg har tatt ut, har det liggende hjemme ;) lettet til og med ca 10kg bare på clutch og svinghjul! :D

 

Jeg ser endelig lyset i enden av tunellen nå, men blir tight med alt småtteri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...