Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

neste sesong er det nok ny bil, but still rwd ;) håpet er å kunne fortsette med s62, for det er en fantastisk motor :) men vi får se om pengene strekker til, leilighet blir prioritert først, så skal det bli ny bruksbil ila våren, så kommer banebil i andre rekke ;) men målet er ny banebil til nesteår, også skal jeg se på mulighetene for sponsoravtaler evt :) er jo ikke gratis akkurat, denne sporten her :o

Skrevet

Om du skal ha ny bil

Neste år er det vel bare dumt å

Selge denne? :P Da ville jeg heller beholdt den imens :)

Skrevet

Om du skal ha ny bil

Neste år er det vel bare dumt å

Selge denne? :P Da ville jeg heller beholdt den imens :)

Tja, er mest mtp kjøp av leilighet og kapital jeg selger denne, samt at jeg har lyst til å prøve noe nytt og annet enn e39 :) har hatt min andel e39 nå tror jeg :P iallefall for en stund :) Banebil til nesteår er bare et stort kanskje, dvs om jeg klarer å spinke og spare så kanskje jeg tar meg rå til det, men blir ikke noe ordentlig satsing til nesteår isåfall...

Skrevet

Ble jævlig rått! Skikkelig Drift-missile look på denne nå  :mrgreen:

Synd du må selge, men forstår tankegangen med egenkapital til noe eget :)

Skrevet

Ble jævlig rått! Skikkelig Drift-missile look på denne nå  :mrgreen:

Synd du må selge, men forstår tankegangen med egenkapital til noe eget :)

Takk for det :) er sånn passe fornøyd med det ;) skulle helst brukt noe annet enn plastidip på felger mtp bremsestøvet, men ellers er jeg fornøyd :D

Skrevet

Da er bilen solgt i sin helhet, var tungt å la den gå :/ men nå blir det å spinke og spare til leilighet, og se hva slags bmw jeg klarer å spe frem til våren igjen ;)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...