Tzunami Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 neste sesong er det nok ny bil, but still rwd håpet er å kunne fortsette med s62, for det er en fantastisk motor men vi får se om pengene strekker til, leilighet blir prioritert først, så skal det bli ny bruksbil ila våren, så kommer banebil i andre rekke men målet er ny banebil til nesteår, også skal jeg se på mulighetene for sponsoravtaler evt er jo ikke gratis akkurat, denne sporten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Om du skal ha ny bil Neste år er det vel bare dumt å Selge denne? Da ville jeg heller beholdt den imens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Om du skal ha ny bil Neste år er det vel bare dumt å Selge denne? Da ville jeg heller beholdt den imens Tja, er mest mtp kjøp av leilighet og kapital jeg selger denne, samt at jeg har lyst til å prøve noe nytt og annet enn e39 har hatt min andel e39 nå tror jeg iallefall for en stund Banebil til nesteår er bare et stort kanskje, dvs om jeg klarer å spinke og spare så kanskje jeg tar meg rå til det, men blir ikke noe ordentlig satsing til nesteår isåfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Ble jævlig rått! Skikkelig Drift-missile look på denne nå Synd du må selge, men forstår tankegangen med egenkapital til noe eget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43808454&editAd=true Da er annonse ute! Kom og kjøp eller spre budskapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Ble jævlig rått! Skikkelig Drift-missile look på denne nå Synd du må selge, men forstår tankegangen med egenkapital til noe eget Takk for det er sånn passe fornøyd med det skulle helst brukt noe annet enn plastidip på felger mtp bremsestøvet, men ellers er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Ingen som har lyst på M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 tror nok de fleste har lyst heh. lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Tar interiøret ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Da er bilen solgt i sin helhet, var tungt å la den gå :/ men nå blir det å spinke og spare til leilighet, og se hva slags bmw jeg klarer å spe frem til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 ikke jug a...veit du gjemte den på en låve for å "overraske" oss neste sommer med turbokompressormata motor fra en viper... Mr_Soul, Freakshow, VegarVS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 ligger litt bilder av bilen din her hvis du vil ha de https://www.facebook.com/janrogerk/media_set?set=a.10154617920575089.1073741831.685845088&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå