Ajern Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Kjenner jeg blei misunnelig nå : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 for å si det sånn, noen må kjøpe toyota'n min snart! fy faen, klør i pedalfoten min!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Endelig dukket det opp godt med bilder, ser knallbra ut På det første bilde kan det se ut som det er fargeforskjell på forskjerm kontra dørene og bakskjerm, er det tilfelle eller er det bare bildene som kødder? Og diffusoren må bli svart, for det så dystert ut bak der med sølv. Men her har du allerede en plan etter hva du har fortalt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Diffuseren blir svart iløpet av kort tid ja! er nok ikke fargeforskjell, ikke av det jeg har sett iallefall men lakkerern (muztang) har sett over bilen og bekreftet at mye av bilen har vært lakkert opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Diffuseren blir svart iløpet av kort tid ja! er nok ikke fargeforskjell, ikke av det jeg har sett iallefall men lakkerern (muztang) har sett over bilen og bekreftet at mye av bilen har vært lakkert opp igjen.. Høres bra ut. Spiller forsåvidt ingen rolle om det er fargeforskjell, da bilen får ny lakk ettervert etter det jeg har skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Stemmer godt det kan forresten tease med bilde av den blåfargen det blir om det blir blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 San Marino blau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ikke bmw-farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Halloo, du må lakke i BMW farge da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Feeette nice! Grattis Ordentlig bil det her Gleder meg til å se oppdateringene framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 toyota blå`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ser kanskje litt ut som en Porsche-farge. Aqua blue eller hva den heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hva den heter bryr jeg meg ikke noe særlig om, men så værtfall meget flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 daytona blå? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Åhh, blir småmisunnelig av å se de bildene der, fytti for en bil! Gleder meg til å følge med, og se hvordan denne ser ut til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå