Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke alt peset folk snakker om her om at han ikke bør bygge om. Det er vel bare èn eier på denne bilen? Tzunami må jo gjøre som han vil med den. Og han må jo sikkert også tenke på hva lommeboka sier..

En ombygd bil kan være like bra som en originalbil, selv om det ikke står originalt i vognkortet at det er en M5.

alle er jo klar over at det er tzunami sin bil, og at han gjør som han vil med bilen. men nå er dette et forum, hvor han legger ut bilder og info om bilen sin for å få respons fra folket her inne. såklart vil jo entusiaster ønske at han IKKE ødelegger en orginal M5, og heller ofrer litt for å ta vare på en grom bil. fins mange ombygde biler som er like bra gjennomført som en orginal bil, men alle med forståelse for bil skjønner at det er noe eget med ekte vare, spesielt når det er et godt eksemplar som denne virker som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se personen bak nicket i dag. Jeg hadde ikke fått med meg at du hadde handla M5 engang, men dette skal bli veldig moro å følge videre! :)

Den så ut til å være i rimelig bra stand!

Takktakk :) handlet den forrige helg ;) virker til å være ganske bra stand ja! så blir vel mest vedlikehold ila vintern tror jeg ;) men det kommer til å ta seg opp, og det skal nok bli et spennende prosjekt det her også ja ;)

Var på vei opp til Kollen og da så jeg bilen din var på vei ned, synd jeg var litt seint ute og ikke fikk med meg treffet.

Du i den e39'n jeg møtte i svingen? var vel flere som kom oppover ganske sent tror jeg, men da får man bare komme sterkere tilbake til våren ;)

Håper du lakkerer HELE bilen om du skal bytte farge, og ikke bare pælmer på farge utenpå, så blir den sølv i motorrom, dørkarmer, bagasjerom osv..:) Lakkert ALT når du lakker, å finn en org BMW-farge slik at du kan klistre på fargekoden på dempertårnet på venstre side :mrgreen:

Artig at du sier det, snakket med lakkerern i går om det, og det er klart det blir grundig gjort! ;) her blir det ikke bare litt lakk på utsiden, men også i motorrom, bagasjerom, dørkarm osv ;) dette skal bli gjennomført! hadde også vært tøft å klistre på fargekoden på dempertårnet ja! hadde jeg ikke tenkt på før du nevnte det :P

Flott å høre at du beholder bilen som orginal :) Da er den orginal og urørt fra M og det vil lønne seg når du skal selge en gang, er så mange uorginale M5er på markedet nå. Irriterer meg over alle de med ombygde biler som ikke vil forstå at bilen ikke er orginal, selv om det er brukt en orginal dele bil så er den ikke orginal på ett annet chassis uansett. Bilen er kun orginal hvis den i samme urørte forfatning som da den forlot fabrikken

Men jeg ville valgt en orginal BMW farge, gjerne en M5 farge også :P Og gjør som nevnt over her, sett på klistremerket for den nye fargen på dempertårnet :wink:

Du sier virkelig noe der! selv om en ombygd kan være i like god stand eller bedre enn en original, så er og forblir det en uoriginal, desverre. Derfor jeg har valgt å holde denne original i sitt opprinnelige chassi ;)

Gratulerer med rå bil! Bra at du ikke bruker den som donorbil.

Ja, ble så frelst på vei hjem at den ideen var bare å legge på hylla ;)

Skjeldent at det er to e39 M5'er på samme treff i Norge :P Uansett, denne M5'en blir definitivt FET! Skal følge med her :D

Er ikke ofte det nei ;) den skal nok bli litt tøffere med tiden ja ;)

grattis med pokal forresten ;)

Pen bil du har skaffet deg :)

Takk du! ;) ikke feil den spoiler-bilen din heller! :P

Skjønner ikke alt peset folk snakker om her om at han ikke bør bygge om. Det er vel bare èn eier på denne bilen? Tzunami må jo gjøre som han vil med den. Og han må jo sikkert også tenke på hva lommeboka sier..

En ombygd bil kan være like bra som en originalbil, selv om det ikke står originalt i vognkortet at det er en M5.

Takk for omtanke, det er helt og klart min bil, og kun min bil ;) og som du sier, bilen kan like gjerne være i like god eller bedre stand som ombygd, men det er og forblir ombygd da desverre :/ men der er det også veldig fint med forum, hvor det er meningen at man skal kunne si sin mening ;) er jo gøy at folk skriver hva de mener:)

Us blinkers er også viktig som jeg har fått med meg.. Ikke takk en gang heller, ikke håp for denne verden :twisted:

Hehe :P jo takk for det azeton! satt pris på at du ville gjøre det, selv om det ble litt rot med tid osv ;)

Helt enig i det du sier..

Det er opp til han hva han vil gjøre med bilen, jeg mener også det er leit å ribbe en orginal M5 for å hive alt av delene over på en sliten 520 fordi dette landet skal ha i pose og sekk når det kommer til å importere bil, men om ikke pengene strekker til og ønske hans er stort for å få en M5 på hvite skilt så er det også dessverre eneste mulighet. :-)

Så sant så sant, men tror nok jeg heller jeg sparer et år til, enn å begi meg på ombygging, selv om det kunne vært veldig artig og lærerikt å gjøre det! ;)

alle er jo klar over at det er tzunami sin bil, og at han gjør som han vil med bilen. men nå er dette et forum, hvor han legger ut bilder og info om bilen sin for å få respons fra folket her inne. såklart vil jo entusiaster ønske at han IKKE ødelegger en orginal M5, og heller ofrer litt for å ta vare på en grom bil. fins mange ombygde biler som er like bra gjennomført som en orginal bil, men alle med forståelse for bil skjønner at det er noe eget med ekte vare, spesielt når det er et godt eksemplar som denne virker som

Du har virkelig forstått det Henrik! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også oppdatere med at nå har endelig bilen "blitt min" med US-blink (takk til azeton), hvite ringer og hvite tåkelys ;)

Samtidig har jeg også kjøpt noen nye felger til M5'n som jeg gleder meg til å få på til våren!!! :D dette blir gromt!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har skaffet deg :)

Takk du! ;) ikke feil den spoiler-bilen din heller! :P

Hehe, mangler noen detaljer før jeg er helt fornøyd :)

Ikke mange som har spoiler som er 1.50 over bakken :P

Nei ikke dårlig bare det! ;):P

Her ligger forresten 2 av de nye felgene og koser seg ;) blir pakket bort og låst og nøkkelen blir smeltet om så de ligger trygt til våren :D

IMAGE_A08FFF30-3860-4C3C-8082-8E750AC07005.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil :)

Men bare lurer, ser du har en knapp/bryter under bryteren til grøftelysene, ka den e til? Den ser ikkje så original ut :P den runde knappen..

Den er for ettermontert pdc, selve sensorene ser vel faktisk bedre ut enn de originale synes jeg, men knappen der liker jeg ikke helt, så blir nok å flytte den, evt prøve å koble den opp mot en original knapp på original plass ;)

du vet hva jeg sa til deg i går, det felg mysteriet her skal jeg komme til bunns i :D

hehe :P bare å prøve ;) si ifra når du tror du har funnet det ut da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet hva jeg sa til deg i går, det felg mysteriet her skal jeg komme til bunns i :D

Jeg vet, en viss vag-entusiast hvisket meg noe i øret 8)

Haha :P en skap-bmw-entusiast ;) i følge han selv skal vi til tyskland og hente bmw til han snart :P

OZ futura?

er nok ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...