Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Rondell!!! Rondell er vel ikke delte? joda, det finnes delte rondell felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 joda jeg var vel litt kjapp med den kommentaren der tenkte mest på 0058, som jeg tror de fleste andre tenker på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 skjønte det, men så er jeg jo en kvervulant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 må ikke være helt englebarn heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 absolutt et bra felgkjøp! Har smådrømt om de sjøl etter å ha sett samme bilde som du la ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Litt synd det ikke blir samme farge på denne bilen, men de kler nok hva enn jeg finner på av farge vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bare jeg som ikke likte felga no særlig? Så bare ut som "litt mørke rondell" og jeg misliker rondell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 ble ikke noe blingbling krom med spinners desverre wicky :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Aldri hatt spinners... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Rå felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fete hjul, får du lakka senteret på dem i en fet farge som får frem kanten på felgen litt mer så tror jeg det kan bli gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Råe felger! Bare veit at dette kommer til å bli en stk awesome E39 når det er du som eier den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fete hjul, får du lakka senteret på dem i en fet farge som får frem kanten på felgen litt mer så tror jeg det kan bli gromt Senteret kan lakkes opp ja, men usikker på om jeg skal gjøre det første året vi får se! Råe felger! Bare veit at dette kommer til å bli en stk awesome E39 når det er du som eier den! Takktakk! artig å høre sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Etter jeg så dette bildet så fant jeg ut at BBS RS-GT er verdens feteste felger, håper ikke du skuffer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sett det der før, har du større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå