Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Takk wicky, jeg har absolutt spart, og samt bidri salget av 523'n endel. Dette er en sann drøm for meg, og den er i ferd med å gå i oppfyllelse :D (les. M5 på skilter)

Kunne godt hatt en volvo, men hadde ikke betalt i dyre dommer, og det hadde ikke vært noe spesielt uten videre nei :P

Men nå setter vi en strek på diskusjonen, eller fortsetter den i tulletråden/pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik vil det alltid være. Noen har råd til alt, mens andre drømmer i det uendelige.

Synes forøvrig diskusjonen her er helt banal!! Selvfølgelig er det SPESIELT å eie en ekte M-bil?! Det er den store drømmen til veldig mange! Mens veldig få faktisk klarer å oppfylle den drømmen! At folk føler at "alle" har M-bil er fordi alle her på forumet er entusiaster og gjerne bruker litt ekstra penger på en bil de virkelig VIL ha! Når jeg kjøpte min E65 kunne jeg fint ha kjøpt meg en M5, men det hadde ikke vært det fornuftige valget for meg, ergo, jeg valgte den vekk (selv om jeg virkelig ville ha en M-bil)

Tzunami har drømt om en M5 lenge, spart og spart (tror jeg?) og faktisk kjøpt drømmebilen sin.. Da synes jeg det er direkte FREKT av rs-Heggem å si at det ikke er no spesielt å ha en M5...

Det som ikke er spesielt er å ha en volvo! Det ække mye kult! :P

godt noen har skjønt det :)

on topic, får klistre på noen rød skilter til sommern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik vil det alltid være. Noen har råd til alt, mens andre drømmer i det uendelige.

Synes forøvrig diskusjonen her er helt banal!! Selvfølgelig er det SPESIELT å eie en ekte M-bil?! Det er den store drømmen til veldig mange! Mens veldig få faktisk klarer å oppfylle den drømmen! At folk føler at "alle" har M-bil er fordi alle her på forumet er entusiaster og gjerne bruker litt ekstra penger på en bil de virkelig VIL ha! Når jeg kjøpte min E65 kunne jeg fint ha kjøpt meg en M5, men det hadde ikke vært det fornuftige valget for meg, ergo, jeg valgte den vekk (selv om jeg virkelig ville ha en M-bil)

Tzunami har drømt om en M5 lenge, spart og spart (tror jeg?) og faktisk kjøpt drømmebilen sin.. Da synes jeg det er direkte FREKT av rs-Heggem å si at det ikke er no spesielt å ha en M5...

Det som ikke er spesielt er å ha en volvo! Det ække mye kult! :P

godt noen har skjønt det :)

on topic, får klistre på noen rød skilter til sommern

I tillegg er bilen hans original M5 og ikke ombygd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke skilter til sommern, venter til 2014, alt blir billigere for min del da;)

Også får jeg spart opp litt mer, for det koster nok å få litt hvitt metall foran og bak på disse:p

Men det er klart det skal cruises til sommeren! På tørre fine landeveien:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye kulere med ikke M-biler som kjører fra M-biler! :mrgreen:

*Bare sånn for å delta litt i diskusjonen* :D

Neida.. Kult med M-bil, det er ikke noe alle andre har og de går jo godt i forhold til det meste annet.

Greit nok, eldre M-biler river ikke skinnet av pølsa den dag i dag men de stiller jo i en klasse over resten.

Jeg er på en måte enig med RS-heggem i at det ikke er så spesielt å ha en ekte M-bil lengre, men det bunner ikke i at jeg syns det er for mange M-biler rundtom eller at jeg syns de er for dårlige. Det bunner i at alt og alle styler billigutgavene sine for å få de til å se ut som M-biler nå til dags, ergo stikker ikke en ekte M-bil seg så godt ut i trafikken lengre. Man må nesten ha litt interesse for BMW for å kunne skille en ekte M-bil fra en M-stylet en. At så alt for mange klistrer ///M logoer bakpå bilene sine gjør det ikke stort bedre (men den trenden er vel i ferd med å snu..?). En ekte M-bil kan av "ikke-bilinteresserte" tas for å være bare en M-tech stylet "vanlig" bil, det har blitt så galt at det nesten er kulere å bare fjerne ///M-logoen fra M-bilene ettersom de som vet og interesserer seg for slike typer biler ser at det er en ekte M-bil. Jeg, som flere andre irriterer meg også litt over bruken av /// før M, det skrives ikke slik selv om emblemene gjør det (Ja, jeg vet jeg skyter meg selv litt i foten nå mtp. nicket). Jeg liker heller ikke at de med M-Tech biler kaller bilene sine for M-biler, de stiller i en helt annen klasse enn "de store gutta" gjør og er enkelt og greit bare M-Tech. Da syns jeg ikke man trenger å få "M" eller "///M" med overalt der bilen omtales, det er tross alt bare en helt vanlig bil med litt annet utstyrsnivå og enkelte kosmetiske/understellsmessige modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke skilter til sommern, venter til 2014, alt blir billigere for min del da;)

Også får jeg spart opp litt mer, for det koster nok å få litt hvitt metall foran og bak på disse:p

Men det er klart det skal cruises til sommeren! På tørre fine landeveien:D

Da lukter jeg nylakkert bil med hvite skilt og et gromt stuk sommer 2014? =D =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS heggem: synes du det er rart at alle har råd til en gammal M-bil når de er 20 år gamle? =S hadde alle kjørt M-bil fra 2006+ så hadde det vært no rart, men når det har blitt så mange produsert fra fabrikken opp igjennom årene, Nordmenn har nok penger, og nærme tyskland, så er det jo ikke så rart mener jeg! En M-bil vil alltid være spesiell, og la oss ta e39 M5/e46 m3 som styler opp med Mtech og tror de har en grom vogn... la dem være så dumme og tro det, så kan heller de som vil ha en M5 kjøpe en som ble født som M5 og ikke 520, få gjøre det uten å si at det er allemannseie, jeg kjører MYE og jeg ser nesten aldri no M, hender en gang i blant bare, og det værste jeg veit er ombygde og stylede "m5'r", skulle ikke vært lov av S.V og godkjenne sånne ombygginger bare fordi folk skal spare penger!! men det er min mening og her inne er man sjelden enig med alle så :D

og btw, eneste Cosworth bilen som er no å ha i mine øyne er vel RS4 B5 :P heheh

dette var ikke ment som no angrep på deg heller, men heller litt søken om forståelse på tanken din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS heggem: synes du det er rart at alle har råd til en gammal M-bil når de er 20 år gamle? =S hadde alle kjørt M-bil fra 2006+ så hadde det vært no rart, men når det har blitt så mange produsert fra fabrikken opp igjennom årene, Nordmenn har nok penger, og nærme tyskland, så er det jo ikke så rart mener jeg! En M-bil vil alltid være spesiell, og la oss ta e39 M5/e46 m3 som styler opp med Mtech og tror de har en grom vogn... la dem være så dumme og tro det, så kan heller de som vil ha en M5 kjøpe en som ble født som M5 og ikke 520, få gjøre det uten å si at det er allemannseie, jeg kjører MYE og jeg ser nesten aldri no M, hender en gang i blant bare, og det værste jeg veit er ombygde og stylede "m5'r", skulle ikke vært lov av S.V og godkjenne sånne ombygginger bare fordi folk skal spare penger!! men det er min mening og her inne er man sjelden enig med alle så :D

og btw, eneste Cosworth bilen som er no å ha i mine øyne er vel RS4 B5 :P heheh

dette var ikke ment som no angrep på deg heller, men heller litt søken om forståelse på tanken din :D

tss, ikke noe negativt om Cosworth nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...