RS-Heggem Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Hvor breie, og hvilken et var det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Nå spør du vanskelig:p de er 10*20" bak iallefall, men et kan jeg finne ut i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Den skal nok få litt "tzunami touch" ja Sitte på skal man nok få til Det er så utrolig gøy å kjøre, så jeg må jo på bane for å teste den litt! samtidig så kanskje jeg klarer å beherske meg enda bedre på veien, om jeg får kjørt fra meg på bane Det er absolutt ikke dumt å teste bilens oppførsel i litt høye hastigheter i trygge omgivelser Første gang du skal på bane eller? Har sittet på racingrigga M3 E36 før, men det virka laaangt gøyere å kjøre Ble kvalm av å sitte på, hehe, satt som et klegg i svingene = bøttesetene skviste innvollene, fikk nok etter 7-8 runder Har veldig lyst til å ta med CRXen (etter fiks av endeledd + bytte av bremsevæske) til Rudskogen til våren, skal følge med her, men gi fra deg et pip så kan vi kjøre nedover sammen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Har sittet på med e39'r på rudskogen før, pluss en kompis sin a4 på vinterkjøring, men aldri kjørt selv, så blir spennende! satt jo på med m5'n i teamet til jarmund, og det sparka for å si det sånn!! var dørgende kjedelig å kjøre 523'n etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Hadde vært rått med en tur på ringen med bimmersfolka 2013/14 da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 er på ringen hvert år jeg Tzunami, neste tur blir august / sept neste år, 1 uke. Drivers weekend, med mulig kjøring på spa-francorchamps også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Da har man bestilt romjulsgave til M5'n coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 sweet hvilken type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Ble FK Highsport II. KW V2/3 kan jeg ta med tiden, FK er jo ikke noe dårlig understell, så tror jeg blir fornøyd med det for nå Planen er å komme seg ut i egen leilighet om et års tid, så da kan man ikke bruke hele lønningen på bil lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Med eget hus og familie kan man ikke bruke en fjerdedel av lønninga på bil engang, så nyt det mens du kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Kan jeg tro men merker det er på tide å komme seg ut av leiligheten hos foreldrene mine snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Ser den, begynner å bli "en del" år siden jeg flyttet hjemmefra, og tanken på å bo under samme tak som foreldrene mine er ikke akkurat særlig fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Fk funker helt fint d men sliter litt med lekkasje på dempere etter en stund har jeg erfart på flere;-) men godt inn til videre sett:) få den laaav:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Ja, det sammen med leppe, diffusoren din og 20" RS GT blir den nok en lekker skue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Bestilt på Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå