Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Den skal nok få litt "tzunami touch" ja ;)

Sitte på skal man nok få til ;) Det er så utrolig gøy å kjøre, så jeg må jo på bane for å teste den litt! ;) samtidig så kanskje jeg klarer å beherske meg enda bedre på veien, om jeg får kjørt fra meg på bane ;)

Det er absolutt ikke dumt å teste bilens oppførsel i litt høye hastigheter i trygge omgivelser :)

Første gang du skal på bane eller? Har sittet på racingrigga M3 E36 før, men det virka laaangt gøyere å kjøre :P Ble kvalm av å sitte på, hehe, satt som et klegg i svingene = bøttesetene skviste innvollene, fikk nok etter 7-8 runder :P

Har veldig lyst til å ta med CRXen (etter fiks av endeledd + bytte av bremsevæske) til Rudskogen til våren, skal følge med her, men gi fra deg et pip så kan vi kjøre nedover sammen en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet på med e39'r på rudskogen før, pluss en kompis sin a4 på vinterkjøring, men aldri kjørt selv, så blir spennende! ;) satt jo på med m5'n i teamet til jarmund, og det sparka for å si det sånn!! var dørgende kjedelig å kjøre 523'n etterpå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble FK Highsport II.

KW V2/3 kan jeg ta med tiden, FK er jo ikke noe dårlig understell, så tror jeg blir fornøyd med det for nå ;) Planen er å komme seg ut i egen leilighet om et års tid, så da kan man ikke bruke hele lønningen på bil lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...