Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 jess, ganske bra priser der iforhold til hva man får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Ebay er en ny verden for meg..trodde alltid at ebay var så som så..men når en abs sensor til merca koster 6900kr hos mekonomen, og 40dollar på ebay så lurer jeg på hvorfor jeg ikke har handlet der før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Ebay er veldig billig på veldig mye, men det er jo på godt og vondt. Man har lett for å skape seg behov for ting, som ellers blir liggende og støve:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Montro hva det er i pakken jeg fikk fra tyskland i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 hmm... Ser mistenkelig ut som ett baklys av type lexus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 coilovers seff;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Stemmer wicky, helt ferske lexuslamper til m5'n! Nei det er nok så jeg får slipt den ned litt gitt Blir godt å kjøre på coilovers igjen, savner det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 FK highsport 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Stemmer stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Spent på å høre hva du synes om det da jeg vurderer det til M3`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 blir nok ikke montert før snøen forsvinner, da jeg ikke får gjort det hjemme, og bilen ikke skal kjøres på snøen men skal få en oppdatering på hvordan det er å kjøre med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Okei Nam med coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Hvorfor kjøpte du ikke H&R coiloverkit istedet...? Mange som fører dette til hyggelige priser i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Fordi jeg fikk knallgod pris på fk;) blir sikkert noe annet etterhvert, men det funker fint for nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Har vært og fyrt opp m5'n en tur, fy faen så deilig! Tok en stund før den fikk grei temp, men fyy flate for en deilig lyd, og generellt bare følelsen av å sitte i m5'n igjen JEG GLEDER MEG TIL SOMMERN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå