Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Det der ble deeeilig . Thx var litt surt å måtte ta dem av igjen, for å sette på noen slitte 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Her ligger go'sakene og venter på sol pg tørre veier! [ Bilde ] Nydelige felger! Regner med det svei i pungen En felg koster jo 12-15000 lapper eller er jeg ute på viddene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Blir pent dette coiloversene du har kjøpt er di lik foran som bak på e39 eller er det fjær for seg og demper for seg bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Har du vurdert å kjøpe step-lips til felga? Om det lar seg gjøre da. Men slett ikke verst å se på uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Dette blir bra Joachim! De felga satt knall på touringen, og blir nok dobbelt så bra på M bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Her ligger go'sakene og venter på sol pg tørre veier! [ Bilde ] Nydelige felger! Regner med det svei i pungen En felg koster jo 12-15000 lapper eller er jeg ute på viddene? Jeg kjøpte de her "brukt" så kjenner ikke ordentlig til fullprisen, men de er 99% strøkne Men tror ikke du er helt på viddene nei Og ja, lommeboka kjente det fortsatt Blir pent dette coiloversene du har kjøpt er di lik foran som bak på e39 eller er det fjær for seg og demper for seg bak? Coilover'sa er samme som vanlig e39 sedan, fjær og demper i ett touring derimot er splitta bak Har du vurdert å kjøpe step-lips til felga? Om det lar seg gjøre da. Men slett ikke verst å se på uansett Har egentlig ikke vurdert det, og tror heller ikke det er mulig, da disse er 2-delte, samt at da måtte man nok gått en str. til opp, dvs 21" noe som er uaktuelt på e39 iallefall Så tror jeg sier meg fornøyd med utseende sånn de er nå Dette blir bra Joachim! De felga satt knall på touringen, og blir nok dobbelt så bra på M bilen Tror og håper det blir enda et hakk vassere på m5'n nå får du jo v8'r du også? blir gromt å kose seg på banen med det! uten rs gt'ne for min del da såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Så på baanvelgen.com at de lå på ca 1500 euro for 10x20" + moms så i Norge er de nok temmelig dyre ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Blir gromt med v8 ja Dæven steike gleder meg til sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 De blir rimelig gromme de BBSene der, Grattis Kan vel ikke bli feil med V8er heller. Jeg kjørte gamle E39 M5en til BMW Norge for mange år siden, husker det godt enda, skikkelig drag i de bilene der. Den var faktisk carbonsort, som var en svært skjelden farge den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Så på baanvelgen.com at de lå på ca 1500 euro for 10x20" + moms så i Norge er de nok temmelig dyre ja:) Ja, prisen nye i Norge er ikke særlig overkommelige Så er utrolig glad for at jeg fikk disse til en overkommelig pris, for har drømt om disse i mange år! nesten så jeg kjøpte meg disse til 523'n i 19" nye fra autogrip, og det hadde blitt helt svimlende dyrt Blir gromt med v8 ja Dæven steike gleder meg til sommern! V8 er og blir gromt ja De blir rimelig gromme de BBSene der, Grattis Kan vel ikke bli feil med V8er heller. Jeg kjørte gamle E39 M5en til BMW Norge for mange år siden, husker det godt enda, skikkelig drag i de bilene der.Den var faktisk carbonsort, som var en svært skjelden farge den gangen Takk du! tror det blir veldig lekkert ja v8'r er absolutt ikke feil, skal bli godt å fyre den opp og ta den med ut på tur igjen! Du vet helt sikkert hvor magisk det er du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Er bilen din kless original pr idag? Altså slik den var da den ble levert fra fabrikk? Ikke noe chip eller noe du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Helt original ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hmm, siden du har `02 modellen så har du vel ovalt ryggespeil du? Har sånn som er helt flat i bunn jeg, tror de endret på det i `99-2000. Men er fortsatt autodim på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Stemmer, har ovalt, men det gikk vel også på utstyrslista, mye utstyr = firkanta speil? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Fyrte opp M5'n i dag igjen, deilig følelse Plutselig var den driftsvarm! Hadde det bare vært sol og tørre veier ute... Så sto den godt pakket inn igjen, med vedlikeholdsladeren koblet til, og garasjen lukket og låst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå