Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Her ligger go'sakene og venter på sol pg tørre veier! :D

[ Bilde ]

Nydelige felger! Regner med det svei i pungen :)

En felg koster jo 12-15000 lapper eller er jeg ute på viddene?

Jeg kjøpte de her "brukt" så kjenner ikke ordentlig til fullprisen, men de er 99% strøkne ;)

Men tror ikke du er helt på viddene nei ;) Og ja, lommeboka kjente det fortsatt ;)

Blir pent dette ;) coiloversene du har kjøpt er di lik foran som bak på e39 eller er det fjær for seg og demper for seg bak? :)

Coilover'sa er samme som vanlig e39 sedan, fjær og demper i ett ;) touring derimot er splitta bak ;)

Har du vurdert å kjøpe step-lips til felga? Om det lar seg gjøre da. Men slett ikke verst å se på uansett ;)

Har egentlig ikke vurdert det, og tror heller ikke det er mulig, da disse er 2-delte, samt at da måtte man nok gått en str. til opp, dvs 21" noe som er uaktuelt på e39 iallefall :P Så tror jeg sier meg fornøyd med utseende sånn de er nå :D

Dette blir bra Joachim! :D De felga satt knall på touringen, og blir nok dobbelt så bra på M bilen :applause:

Tror og håper det blir enda et hakk vassere på m5'n :D nå får du jo v8'r du også? blir gromt å kose seg på banen med det! :D uten rs gt'ne for min del da såklart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir rimelig gromme de BBSene der, Grattis :D Kan vel ikke bli feil med V8er heller. Jeg kjørte gamle E39 M5en til BMW Norge for mange år siden, husker det godt enda, skikkelig drag i de bilene der.

Den var faktisk carbonsort, som var en svært skjelden farge den gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på baanvelgen.com at de lå på ca 1500 euro for 10x20" + moms så i Norge er de nok temmelig dyre ja:)

Ja, prisen nye i Norge er ikke særlig overkommelige :P Så er utrolig glad for at jeg fikk disse til en overkommelig pris, for har drømt om disse i mange år! nesten så jeg kjøpte meg disse til 523'n i 19" nye fra autogrip, og det hadde blitt helt svimlende dyrt :P

Blir gromt med v8 ja :D Dæven steike gleder meg til sommern! :D

V8 er og blir gromt ja :D

De blir rimelig gromme de BBSene der, Grattis :D Kan vel ikke bli feil med V8er heller. Jeg kjørte gamle E39 M5en til BMW Norge for mange år siden, husker det godt enda, skikkelig drag i de bilene der.

Den var faktisk carbonsort, som var en svært skjelden farge den gangen :)

Takk du! :D tror det blir veldig lekkert ja ;) v8'r er absolutt ikke feil, skal bli godt å fyre den opp og ta den med ut på tur igjen! ;) Du vet helt sikkert hvor magisk det er du da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrte opp M5'n i dag igjen, deilig følelse ;)

20130205_202414.jpg

Plutselig var den driftsvarm! ;) Hadde det bare vært sol og tørre veier ute...

20130205_204412.jpg

Så sto den godt pakket inn igjen, med vedlikeholdsladeren koblet til, og garasjen lukket og låst ;)

20130205_204659.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...