Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk gått over bilen i går, det var deilig! :D Fikk tatt et oljeskift, og castrol 10w-60 ble nå byttet ut med Gulf 10w-60, som skal få smøre motoren fint under litt press til helgen ;)

20130619_173350.jpg

Jeg byttet også bremsevæske, noe jeg ikke har gjort før. Flaks for meg så har iallefall e39 samme gjenger og størrelse på bremsevæskelokket som volvo har, så med litt hjelp fikk vi koblet på en würth-maskin, som satt trykk på systemet med ny frisk væske, og gikk over bremsene en etter en, fra lengst unna, til nærmest beholderen ;)

Fikk også lagt om dekk i går, så nå står bilen på 18" igjen, klar for banekjøring ;) sleit litt med å få vrengt av 275-dekka på m5-felgene, så det lot jeg dekkshopgutta ta seg av i dag ;) Fikk beskjed om at hjulene er klare, så da blir det å få på de og bare kaste seg avgårde i morgen tidlig! :)

IMG_20130620_110407.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man hjemme fra et utrolig bra e30meet! tommel opp for gutta som har stått på for dette! :D

Jeg har endelig kommet meg ut på banen også, startet rolig med sporkjøring i regnet fredag morgen, men trengte ikke mye overtalelse fra KingB om å prøve drifteheat, og dette ga meg blod på tann :D lærte meg bilen og banen å kjenne mer og mer, og synes selv jeg fikk teken på kjøringen utover lørdagen ;) Måtte ha meg noen nye fordekk og bremseklosser foran, på lørdagsmorgen, så Lasseln hjalp meg med å skaffe dette, og Andros hjalp meg med å bytte klossene, så jeg var good to go igjen! Takk gutter! :D Siste heatet gikk helt utmerket og jeg fikk ligget ordentlig sidelengs, helt til ene bakdekket smalt, men det er kun småting å fikse, et par nye klips osv så er bilen god for asfalten igjen ;)

Jeg fikk tatt svært lite bilder i helgen, så håper noen andre var mer fremme med kameraet enn meg, men legger med noe bildemateriale iallefall ;)

20130621_091257.jpg

IMG_20130621_191559.jpg

IMG_20130622_212119.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...