wicky124 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Skulle nesten foliert tilhengern også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Tror nok ikke det hjelper mye om du har lappen på C der. M'en er vel tyngre enn stæssja di så. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Var en spøk RS Er litt over totalt, men ikke så altfor gale faktisk. Tar det pent så går det fint, kjørt mye tunge hengere med touringen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 tøft følge Legg ut M5'n sidelengs så står jeg klar med speilrefleksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Tar det nok rolig til å starte med, men planen er å bli litt mer vågal og slenge med rumpa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Tar det nok rolig til å starte med, men planen er å bli litt mer vågal og slenge med rumpa ja horna i panna kommer fra første sving skal jeg love deg tipper du gleder deg greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Fikk gått over bilen i går, det var deilig! Fikk tatt et oljeskift, og castrol 10w-60 ble nå byttet ut med Gulf 10w-60, som skal få smøre motoren fint under litt press til helgen Jeg byttet også bremsevæske, noe jeg ikke har gjort før. Flaks for meg så har iallefall e39 samme gjenger og størrelse på bremsevæskelokket som volvo har, så med litt hjelp fikk vi koblet på en würth-maskin, som satt trykk på systemet med ny frisk væske, og gikk over bremsene en etter en, fra lengst unna, til nærmest beholderen Fikk også lagt om dekk i går, så nå står bilen på 18" igjen, klar for banekjøring sleit litt med å få vrengt av 275-dekka på m5-felgene, så det lot jeg dekkshopgutta ta seg av i dag Fikk beskjed om at hjulene er klare, så da blir det å få på de og bare kaste seg avgårde i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Pen bil dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Takk for det den kommer seg, selv om den har hatt et ganske greit utgangspunkt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Jeg og skal på rudskogen i morgen. Med Scania! Hadde nok blitt svartflagga med en gang, for det er ingen demping på eksosen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Hehe Gøy å kjøre Scania, men en litt annen sjanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 I morgen, I MORGEN! faen nå gleder jeg meg! skal ta litt sidelengs bilder av deg på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Ja ta bilder når jeg ligger sidelengs, og ikke når jeg snurrer blir vel et par av de tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Da var man hjemme fra et utrolig bra e30meet! tommel opp for gutta som har stått på for dette! Jeg har endelig kommet meg ut på banen også, startet rolig med sporkjøring i regnet fredag morgen, men trengte ikke mye overtalelse fra KingB om å prøve drifteheat, og dette ga meg blod på tann lærte meg bilen og banen å kjenne mer og mer, og synes selv jeg fikk teken på kjøringen utover lørdagen Måtte ha meg noen nye fordekk og bremseklosser foran, på lørdagsmorgen, så Lasseln hjalp meg med å skaffe dette, og Andros hjalp meg med å bytte klossene, så jeg var good to go igjen! Takk gutter! Siste heatet gikk helt utmerket og jeg fikk ligget ordentlig sidelengs, helt til ene bakdekket smalt, men det er kun småting å fikse, et par nye klips osv så er bilen god for asfalten igjen Jeg fikk tatt svært lite bilder i helgen, så håper noen andre var mer fremme med kameraet enn meg, men legger med noe bildemateriale iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 smelt M5`n ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå