Tzunami Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Da fikk jeg endelig sumlet meg til å bestille bremseslitasjevarsler skal bli godt å få bort varselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Harru bytte bremsene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Haha nei jeg bytter bare varsler, holder ikke det? jo byttet klossene på rudskogen under e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 jasså...merkelig...er sikkert sånn bmwgreie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Da har man kjøpt inn enda et sett Style 65, baller på seg dette her Takk til "S62" for en god deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Åssen dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 8 og 9,5 * 18" med 245/34-18 foran og 285/30-18 bak, om jeg husker riktig men er jo altfor bredt for meg det! er jo ballongdekk nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Nice Ja, det blir vel kanskje litt ballong, hva skal du kjøre slags dim da? Så forresten i photoshop gruppa og der var det ikke feil med røde 65's, det var tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Jeg kjører 225/40-18 bak, og med 20mm spacere sitter det perfekt skal bare få gjort noe foran også, må ha smalere dekk, så blir å spare r888-dekka til bane og ha noen smalere dekk på de andre forfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Får spørre det uendelige spørrsmålet; skilter snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Jeg kjører 225/40-18 bak, og med 20mm spacere sitter det perfekt skal bare få gjort noe foran også, må ha smalere dekk, så blir å spare r888-dekka til bane og ha noen smalere dekk på de andre forfelgene Hehe, høres bra ut Men samtidig, er det ikke litt teit med smale dekk på M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Hehe er vel en evd diskusjon det der Kan vel meddele at jeg nå vurderer å selge m5'n, med FK Highsport II-coilovers, R888-dekk foran, 2 sett org. M5-felger og 6 dekk Ovation / Autogrip. Et "racingtelt" kan også følge med til 7000,- brukt en gang, 3*6m. Grunnen til salg er fordi jeg skal kjøpe leilighet til våren, og det er tungt å ha en M5, en BRZ og kjøpe leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hehe, sant nok Åssen motor tenker du i BRZ'n da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Du får den kun med 2L Boxer på 200hk, men det er vanvittig gøy kjøremaskin sportslig chassi, 200hk, manuell og 25% diffbrems er en skuddsikker oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 kan du tak vekk det vurderes solgt greiene? kvekker like mye hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå