Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Clutchen er visst fortsatt i USA... Folien får jeg Refund på, fordi den "ikke kunne sendes pga vekt/størrelse" og stolene er usikkert om kommer tidsnok...

Skal visst ikke være lett det her! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, Smooth, er en ess presse e også har, men usikker korsen e skal gjør det med mapen. :D

Hvis du har kjøpt brukt presse, må du kjøpe map utenom. Bare kontakt han her: hans@esstuning.com

Skriv hvilken bil og presse du har og at du vil ha faktura. Da får du faktura på e-post, betaler og sender ny mail om at du har betalt, så sender de OBD II kabel og en minnepenn. Plugg minnepenn i pc, så ligger det en fil med instrukser. I hovedsak at du skal kopiere ditt originale map, maile det til ESS, så får du nytt map på mail, innen 24t. På minnepenn ligger også et program for å lese/skrive map, samt diagnose opplegg.

Du kan også spare noen kroner på å sende dem motorstyringen, men da får du ikke kabel og programmet som gjør at du enkelt kan veksle mellom originalt og tunet map. Ikke noe hokus pokus å bruke programmet heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart et år siden, men ja, har en vortech presse som ess leverte ny. Til 328en ja. :D men er ikke sikkert e kan laste ned mapen siden styringa e ifra 96? Mulig e bare må sende hjerna da. Så kjøpe me ei ekstra hjerne slik at e kan kjøre på standard program om det skulle bli nødvendig. Takker, skal høre med ess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har presse på CLK jeg oxo :P

Ingen spurte deg wicky.... :P :P

Hvis du har kjøpt brukt presse, må du kjøpe map utenom. Bare kontakt han her: hans@esstuning.com

Skriv hvilken bil og presse du har og at du vil ha faktura. Da får du faktura på e-post, betaler og sender ny mail om at du har betalt, så sender de OBD II kabel og en minnepenn. Plugg minnepenn i pc, så ligger det en fil med instrukser. I hovedsak at du skal kopiere ditt originale map, maile det til ESS, så får du nytt map på mail, innen 24t. På minnepenn ligger også et program for å lese/skrive map, samt diagnose opplegg.

Du kan også spare noen kroner på å sende dem motorstyringen, men da får du ikke kabel og programmet som gjør at du enkelt kan veksle mellom originalt og tunet map. Ikke noe hokus pokus å bruke programmet heller :)

Sånn jeg har skjønt det så er det ikke minnestick lenger, at alt ligger i kabelen som man kjøper :) men ja, er som du sier :)

Er snart et år siden, men ja, har en vortech presse som ess leverte ny. Til 328en ja. :D men er ikke sikkert e kan laste ned mapen siden styringa e ifra 96? Mulig e bare må sende hjerna da. Så kjøpe me ei ekstra hjerne slik at e kan kjøre på standard program om det skulle bli nødvendig. Takker, skal høre med ess :smile:

Hør med ESS, går sikkert ann å hente ut styringen fra din også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig er M5 din en replika av min original-kompressor? :P

haha ja du skjønner hva jeg mener...prøver bare å smiske så jeg får sitte på en tur :)

Er det ikke mye lettere å bare si "er det mulig å få sitte på en tur?" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig er M5 din en replika av min original-kompressor? :P

haha ja du skjønner hva jeg mener...prøver bare å smiske så jeg får sitte på en tur :)

Haha :P du er ikke god Wicky! :P

Er det ikke mye lettere å bare si "er det mulig å få sitte på en tur?" ?

Du kjenner ikke meg tydeligvis... Men nok om det :P

Teigland, wicky spør ikke, han tror han er baws og forventer haha :P

Får se om jeg tar turen på verkstedet i dag, snakket med ESS om de siste delene jeg manglet, tommel opp til dem, god service! :) fikk god forklaring over telefon og deler i posten allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er selvlært, så tar ting som det kommer bare :) clutch har jeg byttet på en saab 900 tidligere bare, kompressor har jeg aldri montert før :P

Nå har jeg skrudd en god del e39 tidligere, så det hjelper jo på litt i dette tilfelle :)

I tillegg er jeg jo en kløpper på å bare kaste meg ut i ting, og så finne ut mer underveis, så har blitt litt trykking på mobilen mens jeg skrur for å finne DIY's og bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...