wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 En blå? som var innom ryen et par ganger med et par "mørkhudete" personer? Kom nettopp hjem fra en tur nå er umulig å ligge i fartsgrensa Det stemmer... it was me.. haha Og sant.. umulig å holde grensa..spesielt i tunneller.. Men den orange fargen fra 1m... nei.. femmern er såpass stor og rund iforhold til ett kantete design på 1ern at fargen bare vil se malplassert ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 gratulerer med M5! drømmebilen min også, en vakker dag.. Kjenner vi deg rett fra gamlebilen trur eg denne blir helt rå, planer som; carbon, eksos, spesielle felger, oppgradert understell, kompressor, spesiell farge ++++ er forventet Kommer til å følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lista er tydeligvis lagt iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Endelig, eller hva?! Du har lenge sukka etter M5, så er vell på tide du fikk kloa i en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, har drømt lenge om en slik en! Er ikke mye som topper denne akkurat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 stilig blir denne å se på frognersetern i helga eller ? grattis med drømmebilen min e39 er på alle måter noe av det peneste og grommeste samtidig mest behagelige bmw har rulla ut fra fabrikken. har har du jo rååå motor kraft , men samtidig kjøre comforten i en 5er kan det bli bedre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja er vell bare å følge med her da.. Men mulig du har skrevet det, men va skal gjøres med den? Blir det original, eller noe mer lignende den gamle E39en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 blir den blå så har jeg sett meg ut en magisk blåfarge som ikke er BMW sin Do tell! Grattis med ny bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takker B-M-W! den er absolutt den mest komfortable og råeste maskinen jeg noengang har vært vitne til, og kanskje kommer til å være inærheten av! en magisk balanse av sinnsykhet og behagelighet! jeg jobber til 3 på lørdag, men kan hende jeg får sneket meg unna, evt å dra litt tidligere, så kommer en tur iallefall! får bare se når det blir Blir nok gjort endel med, men ingenting som ikke kan reverseres, og ingenting som blir helt sykt forskjell fra hvordan den kunne vært fra samlebåndet så, den skal få en Tzunami-touch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer med M5 Joachim! Ser fram til kommende updates, her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har du "sport" knapp i midtkonsollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Fjeld: takker! Wicky: Ja, er originalt(?) det på M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hva gjør den knappen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Aktiverer du den, så skal gassresponsen økes, og servotronicen skal gjøre den litt tyngre på rattet. Litt mer racer-aktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 jess, og det merker man godt! spesielt hvis du har litt gass og trykker "Sport" så kjenner du at den rykker litt! ganske sprøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå