Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høydejusteringen til lysene går opp automatiskt når jeg starter bilen men de lyser maks 10 metet noe som gir veldig dårlig sikt om kvelden , Noen her inne som har peilin på hva problemet kan være ?

Skrevet
Høydejusteringen til lysene går opp automatiskt når jeg starter bilen men de lyser maks 10 metet noe som gir veldig dårlig sikt om kvelden , Noen her inne som har peilin på hva problemet kan være ?

Jeg anbefaler du tar en diagnose. Det er mulig den høyde justering sensor som er gåen, ellers den hvite

justering er knukket . Hvis den er knukket, så ser du det er løst innen hovedlykten.

3ci5tn2s8hsfj6rom8to.jpg

9x1bb3zucq3zmcjo7xc9.jpg

Skrevet

Jeg anbefaler du tar en diagnose. Det er mulig den høyde justering sensor som er gåen, ellers den hvite

justering er knukket . Hvis den er knukket, så ser du det er løst innen hovedlykten.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

det er ingen løse deler i lykten , hva koster en diagnose?

Skrevet

Du kan sjekke kontakten ellers ledningsbrudd til sensor. Det er 2 sensor, en bak og en framme på passajesiden. Sensor ser slik ut.

eo6lam5e0fwj96w935hw.jpg

6tl2fhjczk97qb49ybh8.jpg

Skrevet

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Sorry for jeg bruker tråden, men er det mulig å finne en slik til e46 facelift uten xenon? Ser at høyre lykten går ikke verken opp eller ned når jeg prøver å justere høyden på lys. HVis ikke det hjelper, skal jeg satse på skifte av sensoren?

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...