MagnusA Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 R Andersen kommer til å kjøre under 8.minutter på R-dekk! PUNKTUM!! R Andersen har allerede kjørt under 8 minutter på R-dekk i tilsvarende bil. (hvis ryktene stemmer ) Eller tar jeg feil?? Det er i hvert fall absolutt ikke nødvendig med slicks for å kjøre under 8 minutter i en slik bil. Det er jo feks Kenneth H, Fredrik L, Samuel S, Samuel L, Per B osv osv osv bevis på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 gutta kjører uletta 3 liter med nankang på 8.20. r dekk er fint 30 sek til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 R-dekk utgjør vanligvis ca. 10 sek. på Ringen. Edit; har fått beskjed av Heigo om at buret er pakket og sendt, så skal bli spennende å se hvordan det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jeg tror at med ferske dekk og et bra oppsett ,så kan det gå fortere enn 7.45... Om det bare skiller 10sek til R-dekk så har ikke forutsetningene for å utnytte R-dekkene vært til stede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Det med 10 sek. har jeg fra Rejsa, så det får tas med en klype salt, men aldri om det utgjør 30 sek. i forskjell. Mye snakk om tider nå, men først så må bilen faktisk bli kjørbar, og planene sklir som vanlig ut. Blir jo stadig endring i planene, og nye oppgraderinger planeres kontinuelig. Nesten så jeg blir den nye Boost a`lot.... Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Mye snakk om tider nå, men først så må bilen faktisk bli kjørbar, og planene sklir som vanlig ut. Blir jo stadig endring i planene, og nye oppgraderinger planeres kontinuelig. Nesten så jeg blir den nye Boost a`lot.... Jeg forstår ikke hva du mener!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Nesten så jeg blir den nye Boost a`lot.... 4 runder på Ringen etter 10 års bygging og utvikling er ikke såååååå ille da??? Men det var kanskje verdt det når 7,32 satt på 4. runden og at oppvarmingsrundene inneholdt blåst topp pakning, pulverisert panser over SX og litt annet smått og godt. Eller hva Boost a'lot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Nesten så jeg blir den nye Boost a`lot.... 4 runder på Ringen etter 10 års bygging og utvikling er ikke såååååå ille da??? Men det var kanskje verdt det når 7,32 satt på 4. runden og at oppvarmingsrundene inneholdt blåst topp pakning, pulverisert panser over SX og litt annet smått og godt. Eller hva Boost a'lot? Det å ta bilen 140km til verdens mest utilgivelige bane for å teste er vel "etter boka"!? Men det blir fort vært det når 7.32,5 sitter på fjerde runden ja Men det mest utrolige er at jeg følte at det var masse å hente... Derfor tror jeg R Andersen kommer til å klare under 7.45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 http://www.bridgetogantry.com/2/index.p ... 6-m3-7m34s E36 FTW... men her ser man litt potensialet da.. raske biler detta. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Hei. Foringene mine er fra AKG motorsport. Men dem passer ikke 3,2 desverre.. Så det ikke før nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 e36 m3 er uten tvil en meget kompetent bil i riktige hender, og med de riktige delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Hei. Foringene mine er fra AKG motorsport. Men dem passer ikke 3,2 desverre.. Så det ikke før nå.. Jeg har 3.0, kun motor som er 3.2.. Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 jøss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Disse er vel ikke delrin, men uretan? Tror de er 95a eller noe sånt, relativd hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 ja kanskje de er uretan, det er faen så hard iaffal. kontra mine powerflex som jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå