TRF Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Stemmer nok det. Kommer jo litt an på hvilken versjon (de lager flere) men: han sier delrin han og, men litt av poenget med akg er at det ikke er delrin men urethan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jepp, det er iallefall meget gromme. Jeg tenker og kun bruke bilen min på treff i ny og ned samt god gammeldags hard kjøring langs veiene. Så jeg droppa de da jeg var redd for at de skulle gi for mye gjenklang av diffen in i coupeen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Jeg har to nyllakkerte alu dører i diamantsort på verkstedet. Bilen ble solgt før jeg fikk montert de kunden ga 4000 for dørene mener jeg og de var driit strøkne men blå, så de ble lakkert utvendig og innvendig og er med ruter osv. Han ga forresten 2000 for lakkeringa,men nå som bilen er borte vil han sikkert ha inn noe penger og jeg vil ha de bort så si ifra hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Det er interessant. Har sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Lenge sia det har vore update her no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 update NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Her har det vært litt rolig i det siste.. Bilen har stått parkert i gårdsplassen i påvente av at nye garasjeplassen skule bli klar. Bilen sto med utslitte sommerdekk, og så kom snøen, så flyttingen ble litt utsatt... Men nå er bilen flyttet, så satser på at det vil skje litt mer fremmover nå! Fikk buret rett før jul, samt noen andre smådeler, og skal få bestilt litt mer deler innen kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Dette lover bra, planer ang bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Det er 6-punkts fra Heigo. Går ikke gjennom dashbordet. Har tenkt til å få det godkjent i vognkortet (halvburet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 bilder hadde vært ålreit nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Da var bilen parkert i nye garasjeplassen; "Monterte" litt av buret for å se hvordan det ser ut; Fått satt bilen opp på bukker og demontert framstolene. Resten av tiden ble brukt til å flytte over ting fra gamle garasjeplassen. Utrolig hvor mye ting man har klart å skaffe seg... Trenger nok et par kvelder til før alt er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Det er jo forbudt med bur på Ringen i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hva slags bur er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Det er jo forbudt med bur på Ringen i år Nei, det gjelder sveiset fullbur, samt at de har forbud mot racestoler med "ører" og Hans-fester. Skrudde bur og vanlige bøttestoler er fremdeles tillatt. De vil nok ha bort rene racebiler på turistkjøring. Hva slags bur er dette? Buret er fra Heigo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Det er jo forbudt med bur på Ringen i år Nei, det gjelder sveiset fullbur, samt at de har forbud mot racestoler med "ører" og Hans-fester. Skrudde bur og vanlige bøttestoler er fremdeles tillatt. De vil nok ha bort rene racebiler på turistkjøring. Har dette med sveisa/kontra skrudd blitt bekreftet? Såvidt jeg forstod det var det snakk om at det måtte være beskyttet (Polstret) samt at det var visse krav til høyde utførelse av kryss/forsterkning i dørene? (Hvor enkelt det var å komme ut av bilen ved et uhell) Men har ikke lest noe om sveist kontra skrudd?? I så fall lover det dårlig for en viss E30 utover våren........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå