R Andersen Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 De har jeg handlet hos Pean i Sverige. Per Stacke har suveren service og svarer på alle spørsmål, samt har veldig god kunnskap på bremser til banebiler. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 01 eller 08 kloss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 01 fremme og 06 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e9coupe Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Nå vet jeg ikke om du er ferdig med den morsomme jobben å fjerne asfaltmatter. Men jeg vil anbefale å bruke ¨frysløs spray¨og en skrape. fungerte veldig bra på min gammle 70 mod hvertfall. Da får du av store flak. Må frem med børste og citrus til slutt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 endte opp med tørris jeg, jobben var gjort på en time uten søl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hvor handla du performance friction klosser? Det kan kjøpes av Nordic motorsport nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Hvor får man kjøpt tørris til denne bruken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 I tørris-butikken, regner jeg med. 23732 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Åh.. Den var tørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Ta det isi da.. 23732 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Begynte med å bytte ut de gamle bremseskivene med nye. Ny skive ligger klar. Gamle skivene har levd et hardt liv i svenske BMW cupen, og var full av sprekker. Ny skive montert. Var en tidkrevende jobb for en amatør som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Porr porr porr!! Forøvrig, fornuftig valg av klosser. Kremen bruker 01 vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Da har man begynt å demontere understellet. Bakstilling og mellomakslingen er demontert. Noen tips på hvordan man lettest får av drivknutene når bakstilling er løs? Glemte å løsne boltene når det var montert på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 To hjulbolter skrudd inn, latmannsarm kilt inn mellom - mot gulvet. Annen latmannsarm med pipe, Hr Andersen gyngende oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Takk for tipset! Den var lur! Første gang jeg gjør en såpass omfattende jobb, så her er det learning-by-doing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå