Chris_325iM Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 :clap: her blir jo alt av våte E36 guttedrømmer gjennomført! hehe...! Det med rust i dempertårnene på E36 har blitt en veldig vanlig ting, sett det på flere M3er også. Bra du gjør noe med det før du begynner å kjøre med den... Kunne i verste scenario fått fjærbeinet gjennom panseret ved kutting av curben når det har blitt så dårlig... Spennende å se hva som skjer når du får den tilbake R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Dette blir gromt! Skal sette s54 i e36'en til broderen etter hvert også, og så at det akkurat var en e36 med s54 som ble solgt på finn.no. Det bør kunne godkjennes, man får jo sedan/coupe/cab og touring med 470nm fra Alpina(B8 v8). s54 har bare 365nm. Effekten er jo ikke stort over en original 3,2 liter. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Har fått mitt maxxecu kit, helt rått sprut! Godt du drar den helt ut! Stå på! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hvorfor datasprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Den våte drømmen er en e36 med S54, sprut og 6 traketer rett ut ifra spjeldrekka for en helt syk lyd og kvassheten sin skyld! Stå på, veldig fin denne bilen din! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Av nysgjerrighet, en kollega importerte en veldig lik M3 fra Tyskland for noen år tilbake, i samme farge osv. Er denne AJ regga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Kan dette maxxecu kittet gi noe målbar effekt, annet enn turtallsperre opp i skyene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Du kan tune motoren mer optimalt med ett sprut, enn med en vanlig chip/omprogramering. I tillegg så har det jo en god del andre funksjoner som er fint å ha når man trimmer en motor. Har flere planer for motoren, og da er det greit med sprut. Chris; Den er ikke AJ-reg., men har vært det, så ikke umulig at det er samme bil. (Forrige eier fikk skiltene stjålet, og byttet til annet reg.nr.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Skjønner... da er det stor sjans for at det er den. han skulle egentlig bare kjøpe en billig M3 i Tyskland for å bygge om 325'en han hadde da. (sent 2005) Dro ned og kjøpte denne usett, og viste seg å være for fin til å dele opp, så jeg kjøpte 325'en og M3 fikk skilter i feb/mars '06 en gang. da fikk den Pss9 osv. Ble solgt til Konghelle samme året til fordel for en Harley... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 så en youtube video av en E36 M3 med org S50B30 motor som klarte under 8. min så tviler ikke ett sekund på at denne klarer det når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Men det var med en profesjonell racingsjåfør, samt at bilen var bygget og stilt inn av et profesjonelt racingteam. Jeg er bare en vanlig kar uten skills, så tror nok jeg må trene litt for å nå visse mål.... -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 sier bare at bilen blir garantert kapabel til å nå målet ditt! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Driver å forbereder bilen for transport til sveising. Satt litt langt inne å bore i bakskjermene, men til slutt så fikk jeg motet til å gjøre det.. Bestemte meg for å bruke popnagel med skruer, så jeg har mulighet for å demontere de. La på litt sinkgrunning for å hindre rustdannelse i hullene. Da var de på plass. Testet at skruene fungerte. (Skal ikke bruke disse skruene!) Noen som har tips for å fjerne mattene i taket? Tenkte å bruke varmepistol, men usikker på om det vil fungere like bra der som på asfaltmattene. Noen som vet hva denne ledningen/koblingen er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Da har bilen kommet ned på bakken for første gang på lang tid; Garasjen ser helt bombet ut, og det skal bli deilig å få bilen bort en periode, så jeg kan få tatt en skikkelig opprydding. Utrolig mye deler det blir når man demonterer en hel bil i biter, samt har kjøpt mye nye deler som er innpakket i mengder med papp og plast.. Endelig fremme på karosseriverkstedet; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå