R Andersen Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Ikke skjedd så mye i det siste, men fått litt mer deler. Fått dive planes fra Achilles Motorsport. Dårlig bilde.. Ble også et spontankjøp av "CSL"-kammer fra Shrick. knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 hvordan er mappet du kjører på den? org før du bytter kammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Blir bra! Hvordan gikk de å handle ifra Achilles egentlig ? Vurdert å handle litt der selv R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 hvordan er mappet du kjører på den? org før du bytter kammer? Jeg skal kjøre med datasprut (MaxxEcu). Blir bra! Hvordan gikk de å handle ifra Achilles egentlig ? Vurdert å handle litt der selv Det var ikke noe problem. Rask levering og bra oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Hvilken grad kjøpte du på kammene?Vanos eliminering?Og dersom du beholder vanosen, hvor lang tid blir brukt på mapping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 280/272 kammer. Skal kjøre med vanos. Vet ikke hvor lang tid det blir brukt på mapping, det vil tiden vise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ok, jeg bare oppdaget at det var overaskende mye å hente på motoren med remap av org ecu i org bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hvor mye mer fikk du i din motor? De modifiseringene jeg skal gjøre med motoren er Supersprint grenrør, kammer, carboninnsug og datasprut, og er fornøyd om jeg får 360-370 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ikke mer enn 40 hk opp med alt det der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Det er vel ikke mer en drøyt 20 hk opp.. Som sagt, så er jeg ikke opptatt av mest mulig hk, så alt over det får jeg evt ta som en bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Likte "dive planes'a" R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Får håpe de har noen effekt, da prisen var i grenseland.. :/ Nupen1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Det er vel ikke mer en drøyt 20 hk opp.. Som sagt, så er jeg ikke opptatt av mest mulig hk, så alt over det får jeg evt ta som en bonus. Hvorfor kjøre datasprut osv. Om det ikke er mer effekt enn det og du ikke bryr deg om effekt ? Mer kjørbar motor? Spør bare av ren nysgjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Kan jo hende man finner på noe mer etterhvert, og så har man full kontroll med MaxxEcu.. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Hvor mye mer fikk du i din motor? De modifiseringene jeg skal gjøre med motoren er Supersprint grenrør, kammer, carboninnsug og datasprut, og er fornøyd om jeg får 360-370 hk. Har ikke benka bilen hverken før eller etter, Ess påstår 15 hk opp, så jeg sier at bilen har rundt 350hk nå, da jeg ikke vet hva den yta fra før, men det føltes ut som om motoren ble vekket til live (noe jeg ikke hadde forventa fra en så "våken" motor. Hvis mappinga di er gjort korrekt tipper jeg du skal passere 380hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå