Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

senk kan endre skrubbradiusen, men kun innenfor fjæringsveien som den er laget for orginalt uansett.
men senk og spissing kan gjøre MYE med bumpsteer,
M3'en min har ikke fått hjulstillingskontroll etter jeg bytta til coilovers, (de er satt likt på begge sider men ikke mer enn det)
Den fikk horribel bump steer, men alt det løser seg nok med en 4 hjulskontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Må si jeg liker valget ditt med S54. Har testet begge S50B3X motorer, og S54 er min klare favoritt!
Det skader jo heller ikke at den er hakket gladere i overladning enn S50 motorene for fremtidig trimming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s50b30 er egentlig mer glad i turbo enn s54, mindre sårbar for baktrykk og tykkere sylindervegger. men må bytte innmat fortere.


Jeg har aldri vert fan av viskosevifter, de stjeler effekt og de sliter ut vannpumper, samt de er slave til turtallet på motoren.
Selv kastet jeg ut viskosevifta av e46m3'en min i vinter og satt inn en zionsville vifte og kåpe kombo (spal vifte)
Kjøler bedre enn org vifte på tomgang, har ikke fått banetesta det ennå, men all erfaring jeg har lest på nettet skal tilsi den er mer effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nei, den har kun fått et enda tykkere støvlag på seg, dessverre... Men holder på med garasjebygging om dagen, og regner med den er ferdig i løpet av sommeren, slik at jeg får flyttet den hjem. Da vil det nok skje mer! 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...