Kobar Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hva gjør dere med deres sommerbiler når dem pakkes bort i 7mnd? Beholder skilter på og betaler for full kasko gjennom hele året? Selv er jeg nødt å ha forsikring mot brann og tyveri, viss ikke går det nok utover nattesøvnen er jeg redd
StigJ Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Lar den stå med skilter og alt på. Nå har jeg ikke den verste forsikringen heller da. Så det har jeg ikke ofret en tanke. Der jeg lagrer den er det brannforsikring og det som er nødvendig. Så jeg sover godt om vinteren jeg
todleif Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Lar skiltene være på og betaler for full kasko for heile året ja.
Muztang289 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Får jo penger igjen for km som ikke blir kjørt opp, så "taper" jo intet på det å la skilta stå..?
Kobar Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Njaa.. Men det finnes altså ikke noen tilpasset forsikring for dyre biler som står til lagring?
rolfi Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Du kan forsikre en uregistrert bil mot brann og tyveri, iallefall hos Gjensidige. Har forsikring på E28n mot brann og tyveri, og den har ikke hatt skilter på en goooood stund
Mexos Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 min står forsikret, da det ikke er snakk om mange kr, og jeg tjener opp bonus i lagringsperioden, samt at bilen da står trygt.
Dirty Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Har lagringsforsikring på sommerbilene, Helt klart verd det om det skulle skje noe
Kobar Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Men spørsmålet var egentlig om man kan ha lagringsforsikring på bil med skilter?
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Ikke hvis du sier dem skal ta vare på skiltene.. Koster ikkeee en 150 eller hva det er for nye uansett da
Clerion Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Brann og tyveriforsikringen gjelder om man avskilter
Dirty Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Slik gjør du det, Du ringer inn til forsikringsselskapet sier skiltene er levert inn og du skal ha lagringsforsikring Er ikke værre, leverer aldri inn mine skilter P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå