///Mysild Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei! Er på utenlandstur og var på et driftestevne her nede! Tenkte det kunne være lurt å poste det her, siden det igrunn bare var BMW. Legger ved linken til hjemmesiden min, så legger jeg inn noen bilder her også, når nettet er mer stabilt (men hvem har ikke FB uansett) Mye 3-serie med V8! Kommer flere bilder senere! http://www.sbofoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Halvparten er sikkert stjålet fra Norge Neida, var mye fett der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hei! Er polsk sjølv og di stjele ikk sååå mye der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ja, var litt moro med så mye BMW, har ikke kommet til de kuleste enda, så det er bare å følge med De stjeler veldig lite igrunnen, det er mine erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Halvparten er sikkert stjålet fra Norge Hehe, er vel en grunn til at når en M3 eller noe blir stjålet så er Polen og Litauen de første stedene de begynner å lete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det er nok noe de sier av vane, som jeg ser det, og vet det er herfra, er det Ukraina og østover som stjeler Men det finnes mange nordmenn som stjeler i Norge også Bare husk på Tommy sin gamle GT... "Polakker gjorde det" var det folk som hylte og skrek, men så viste det seg å vøre folk godt oppi BMWmiljøet i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Russland som stjele mest bil tror eg, di som har råd til å drive med bil di har VIRkELIG råd til det. Enten då er du fattig i Polen eller så er du styrrik, er liksom ikk noe mellomting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Var det ikke på Top Gear de sa at Albania var det landet som stjal mest Mercedes iaf? Syntes jeg hørte det når de skulle kjøre gjennom Albania ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 gatebil taxi polen edition? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 At den GT til Tommy ble "borte", var vel noe i grå sonen vel, eller ? Mye fine bilder Syns det ser ut som du er på et bilcross stevne jeg ! Noe også det begynner å bli mye av i Norge. Gatebil skulle skjerpe inn bilcross looken på bilene, det har ikke virka gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 At den GT til Tommy ble "borte", var vel noe i grå sonen vel, eller ? Syntes du det? Den ble tross alt funnet igjen i Norge... Noe mer går jeg ikke innpå, da dette ikke handler om en bil... Men folk skriker fort etter "ulv" her inne-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Var selv på drift og drag stevne i polen for noen år siden, det var mye gromme bmw'er og kjøring, men det ser noe mer jalla ut enn det pleier å gjøre her selv om det nok er mye mer driftsikkert en alt flasset vi har her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Var selv på drift og drag stevne i polen for noen år siden, det var mye gromme bmw'er og kjøring, men det ser noe mer jalla ut enn det pleier å gjøre her selv om det nok er mye mer driftsikkert en alt flasset vi har her til lands Ja Her skal det se bra ut, mens i Polen skal det bare virke ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Mye på gatebil som ikk ser ut i måneskinn heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Mye bra bilder du tar, selvom jeg syns noe av redigeringa er litt extrem hver sin smak brukte fotosida mi til å like sida di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå