norbakken Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Dette blir nice! Gleder meg veldig til oppdateringer utover vinteren, og ikke minst til å se den live
bmwmaxi Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Hva har du tenkt til og gjøre med spidometer wiren når du bruker den kassa. Er foresten Alpina/king felgene lett tilgjenglig nå. Så kan jeg ta meg en tur og hente dem.
Lars-Nord Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Speedometer wire løser seg. Alpina har jo løst det tidligere og det sitter jo samme kassa på bilen nå. Vet ikke hvordan det er gjort, men du skal få beskjed. Sjekker felgene dine til uka. Går nok å få dem ut.
bmwmaxi Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Ingen hast. Her i gården er det mer en nokk som må stues bort. Da jeg tydeligvis bor et sted hvor den globale oppvarmingen ikke har funnet fram(10cm snø).
Jås Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Kan du ikke bare sette inn drevet da,slik som på 262-kassene? Tror det heter taxi-tilbehør eller noe slikt på delefilmen.
Lars-Nord Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Det triste med at den er så bra, er at jeg egentlig ikke hadde behøvd å gjøre så mye med den. men må jo bli bra nå og så blir det ikke så mye sveising.
Lars-Nord Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Noen som vet hva slags caliper dette er?
Lamek Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Er ikke det samme kalipper som står på 3,0 cs? Skrekkelig lik ivertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå