Embret Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Dette blir knall bra.. Liker fargevalget ditt og må jeg si..
HalvorK Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Denne du snakka på i sommer på Vikingskipet ? Råå bil :=))
Dralle Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Har fulgt med her i det stille og nyter det jeg ser! Achatgrün er en fantastisk farge! Den er en slik farge som (ofte) er mye råere i virkeligheten enn på bilder. Liker spesielt godt at det er et varmt "gullskjær" i den. Når det er sagt så har jeg en liten formening om at e21 er finest i litt lysere farger? Føler at den "forsvinner" litt om det blir for mørkt. Synes det er tendenser til det på de mørkeste bildene av den Hartge-bilen på forrige side. Hadde ikke tippet at det var achat om jeg ikke visste dog. Det lyse bildet gir et mer riktig bilde av fargen synes jeg, og det ser jo ikke ille ut! Jeg har ikke hatt mulighet til å studere så veldig mange e21 live desverre så godt mulig jeg er på bærtur her Kanskje det er polaris-bilen din sin feil at jeg liker e21 i lyse farger til og med. Den fikk min stemme LETT på 1.mai-treffet i Ålesund i år.. På min googlerunde fant jeg denne tråden http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=189915 (scroll litt ned i første post) Var litt spenstig med reseda da... hadde kanskje gjort seg med alpinadekor på siden for å "ta det ned" litt Ser frem til nye updates
Freddygp Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Wow, det går unna ser jeg, ser ut som di gjør brukbart arbeid her også, har du brukt dem før? Hva ligger timeprisene på der?
Freddygp Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Får ikke den linken til å funke, er du der nede å følger med eller knipser di og sender til deg? Er spent på fortsettelsen:-)
Lars-Nord Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Det går stadig fremover. To rustflekker i innerskjermene bak er ordnet og plata mellom bakskjermene/ hattehylle er skiftet. Bilder senere i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå