Nicklas Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Hei! Trenger litt små tips så jeg kan få byttet pærene i tåkelysene på min BMW 5 serie E39 2002 modell(facelift) Noen som kan hjelpe? På forhånd takk:)
Otis Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Ta bort 2 klips som sitter på deksel ved siden av tåkelys, inn mot midten. Klipsene er montert opp i toppen på deksel, her bruker jeg et flatjern og ei lita tang for å få dem ut. Så tar du bort deksel ved å rive litt i dem mot deg, fremover. Ta bort 1 skrue på hver lykt som holder de fast i bilen, mener dette var 8 mm hoder, så her bruker jeg ei lita skralle med forlenger. Nå tar du ut lyktene ved å vippe de ut, ved å starte med skruefestet, forså å ha den snudd ca 90 grader, slik at lampa peker ut mot siden av bilen. Ta av kontakten, og vri pæra 30-40 grader i åpen posisjon å dra rett ut.
Nicklas Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Okei! Tusen takk for tips godt utfylt tips:) Skal prøve meg fram så får jeg vel det til
Otis Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Om du virkelig står fast, så bor jeg i Trondheim jeg å!
mudbug Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Her er TIS http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/27/93
nimitz Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Står vel ganske godt forklart i innstruksjons boken med bilder og det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå