Gå til innhold

Noen som kjenner til denne M3'n?

Sonus
 Share

Anbefalte innlegg

Kilometerstand gjenspeiler seg sikkert i bilens tilstand. Majoriteten av folk som kjøper slike biler, vil nok ikke ha en bil med over 300000 på klokka. Heller ikke til en pris på 115000...

Men virker ikke til at den har ligget ut lenge, står jo akkurat EU-ok, så systemet til BT har vel ikke rukket å få oppdatert seg. tar somregel et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert den som vinterbil, selv om en bil har gått 300tusen så betyr det ikke at den er søppel vettu :applause:

originale m3 chassi vokser ikke på trær, er nok muligheter for å prute på denne

Ingen av oss som sier at den er søppel, men den garantert ikke like god som en bil som har gått 120000 km, med mindre den er påkostet enorme mengder kronestykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert den som vinterbil, selv om en bil har gått 300tusen så betyr det ikke at den er søppel vettu :applause:

Fullstendig enig.. Folk i dag er livredde om en bil har gått over 150.000km. For alt de vet, så kan den bilen de eier ha gått 350.000km, om den har vært fuska med. En bil som har ser ut til å ha gått 150.000km kan være mye mere slitt å dårlig enn en som har gått 250.000km.. Kommer an på vedlikehold, service og hvordan folk passer på bilen sin.. Sitter selv i en bil som har gått 263.964km i skrivende stund... Servicehefte frem til i dag.. Flott stand, og bærer overhode ikke preg av km.stand..

Å som du ser, orginale chassi vokser ikke på trær lengre.. Som de fleste som skal selge bil, er det lagt inn litt prutningsmon i prisen, så synes ikke prisen der er ille egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2.

Er helt utrolig hvor mange forståsegpåere som skal handle gammel bil.

Dette minner meg om han her som klaget på at en 25 år gammel bil hadde slitt girspakbelg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2.

Er helt utrolig hvor mange forståsegpåere som skal handle gammel bil.

Dette minner meg om han her som klaget på at en 25 år gammel bil hadde slitt girspakbelg :lol:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, jeg sa på ingen måte at bilen var søppel, det jeg sa var at den ikke var billig, skjermene bak er valset ( noe mange ikke vil ha ) og fører stolen er nok rimelig slitt derav tildekket, enkelt svar på hvorfor den ikke er blitt solgt.

jeg har ikke noe imot biler som har trillet langt med godt vedlikehold, har selv hatt en e36 320 som trillet 320tusen og var like fin !

samt en 230 TE mercedes som hadde trillet nesten 400 uten nevneverdige problemer, så jeg tror på ingen måte at km stand betyr alt!

men innvirkning på pris har det absolutt ! og 120 k for en m3 som har trillet så langt er DYRT !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vintervrak så egner den ser sikkert greit, men med en kilometerstand på over 300 000 kr så sier det seg selv at man ikke skal forvente seg allverden. Er en grunn til at førersetet er dekket til med teppe, er vel fillete som fy :wink: Og hvis denne har gått 300 000 km med hardkjør, som ofte er tilfelle med en M3 så ville jeg vært enda mer skeptisk :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? S motorer skal piskes en førerstol koster 4-5 tusen max

er jo ikke sikkert den er slitt heller da

mener du at når en bil har gått 300 tusen så er den oppbrukt?

er det dummeste jeg har lest i heledag kanskje i heleår når jeg tenker meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du at når en bil har gått 300 tusen så er den oppbrukt?

er det dummeste jeg har lest i heledag kanskje i heleår når jeg tenker meg om

Det avhenger helt og holdent av hva slags vedlikehold og behandling bilen har fått opp igjennom. Først da kan man avgjøre hvor mye bil som er igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...