M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Jeg er ingen ekspert, men her er noen bilder fra årets Høsttreff Hvis du ønsker skilter sladdet, så send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Syns du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk! Er mye å sette seg inn i, men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det viktigste er at noen i det hele tatt gidder å ta bilder og legge dem ut, så creds for det! Fint treff med fine biler, hyggelige folk og fint høstvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hehe, det første jeg ser når jeg klikker inn i tråden med bilder fra ett BMW treff er en Auda Synes forøvrig det var bra bilder jeg, masse variert Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hehe, det første jeg ser når jeg klikker inn i tråden med bilder fra ett BMW treff er en Auda Sikkert for å trøste meg som ikke kunne kjøre riktig bil til dette treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hehe, det første jeg ser når jeg klikker inn i tråden med bilder fra ett BMW treff er en Auda Synes forøvrig det var bra bilder jeg, masse variert Godt jobba Photobucket som har snudd bilderekka på hodet Takk for hyggelig kommentar! Hehe, det første jeg ser når jeg klikker inn i tråden med bilder fra ett BMW treff er en Auda Sikkert for å trøste meg som ikke kunne kjøre riktig bil til dette treffet Du får si ifra om du vil ha noen rolling shots Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det vil jeg gjerne ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Noen som vet hvem han med speilreflekskameraet og stativ er, han med grå genser og caps man skimter bak den røde e34 her. Han tok noen bilder av bilen min jeg kunne tenkt meg å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Bra oppmøte med mye bra biler! Og ikke minst hyggelige folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det vil jeg gjerne ha! Tar det til helga om det er pent/overskyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå