M3 Yngve Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Hvorfor planer du ikke blokka også, når du først er i gang da ?
R Andersen Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Se her ja, nesten så du snart har effekten til en S54...
JE Motorsport Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Hvorfor planer du ikke blokka også, når du først er i gang da ? Godt spørsmål... Ba de på motorverkstedet gjøre det de mente var nødvendig, så da antar jeg at de ikke så noen grunn til det :-/
JE Motorsport Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Se her ja, nesten så du snart har effekten til en S54... He he:-) 2 ting er sikkert jeg kommer til å ha høyere turtall enn deg og min motor koster MYE mer.... Ouch...
hagenisse Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 He he:-) 2 ting er sikkert jeg kommer til å ha høyere turtall enn deg og min motor koster MYE mer.... Ouch... .. og du må skru mye mer.
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2013 Skrevet Juni 28, 2013 Har lest gjennom hele tråden, og må bare si at dette var morro å lese gjennom og dette er et tøft prosjekt! Følger med videre! Når tror du at du har en ferdig bil? =)
JE Motorsport Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 He he:-) 2 ting er sikkert jeg kommer til å ha høyere turtall enn deg og min motor koster MYE mer.... Ouch... .. og du må skru mye mer. Er lov å håpe på det motsatte;-) Prøver i alle fall å ta alle forhåndsregler vi kan. Har også bestemt meg for å kjøre med Evans (vannfri)-kjølevæske.
JE Motorsport Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 Har lest gjennom hele tråden, og må bare si at dette var morro å lese gjennom og dette er et tøft prosjekt! Følger med videre! Når tror du at du har en ferdig bil? =) Takk for det Ferdig bil? Godt spørsmål... Alt har tatt mye lenger tid med blokk og stempler en antatt. Samt at det skjer en del på hjemmefronten med 3 små og nesten ferdig hus... Så har dessverre blitt lite "biltid". Gidder heller ikke å stresse, men har et lite håp om kunne få kjørt litt på høsten før sesongen er over
JE Motorsport Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Noen bilder av termostaten fra BMW Motorsport som skal inn. Åpner på 55 grader. Noe som gir motoren et noe "snillere" liv/bedre arbeidstemperatur på bane
JE Motorsport Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Skikkelig gromt! Takk for det Bjørn, håper det det skal bli bra etterhvert
JE Motorsport Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Lite nytt å melde desverre...Ting Tar Tid Den "nye" brukte toppen er plukket rein og er nå avgårde for tilpassing av ventilseter iht VAC-ventilene, slik at vi får en 100% match. Så da får vi vente litt igjen..
Jørgen-A Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Fine deler gitt:) hvor mye borring og slag blir det i denne da?
JE Motorsport Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Fine deler gitt:) hvor mye borring og slag blir det i denne da? Takker Er Jan "Turbo" Tore som har best kontroll på dette ettersom han skrur motoren. Så usikker på slaglengden, men borringa ser ut til å være 87,22 utfra notat som var påskrevet stempelesken...
Magnus. Skrevet Mars 29, 2016 Skrevet Mars 29, 2016 Lest 20 sider nå 😄 burde vell komme en update snart ? JE Motorsport reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå