piter Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Fått gjort litt idag, ferdig med å sveise fast kanalen, og resten av inner kanalen. og pusset en del, mangler litt pussing, så er den ferdig. Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Fått gjort litt idag også, gjort ferdig kanal og begynt på gulvet på venstre side. kanal: gulv, mangler bare å slå på noen avstiver spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Gjort litt idag også: Bilder er vell bedre en 1000 ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Gjort noe idag også. Tips til videre oppdateringer? bilder: Må rette hjørnet og ta rusta der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ei ordentlig syregrunning + masse hammerlakk og deretter tectyl tenker jeg gjør susen på gulvet. Viktig at det du legger på rent stål faktisk virker... Detta blir en bra bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Tenkte og bruke hagemans 2k grunning og hagemans understellsmasse.Tror det er en grei kombinasjon? Håper det blir en bra bil ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Har gjort en del idag. sveiset litt og sett litt på nye motoren jeg har kjøpt som er en m20b25 turbo. Motoren: Det er en m20b25 som det skal være 8.1 i komp også montert pianotråder i blokk. Ønsker og kjøpe en grei turbo (300hk ca) med t4 flens også en ekstern wg. Foregi eier sa at det var 8:1 komp, men kan det være det når stemplet er så høyt? Dette er m20 råder? ksr grenrør og kina turbo.. sveisinga: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Gjorde litt idag. Fikk punkta på innerkanalen, så gikk jeg tom for sveisetråd... Så da demonterte jeg motoren istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Gjort litt idag, bilen er nesten rustfri nå. gulvet er ferdig. her er et bilde: mangler bare å fikse det hjørnet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Fikk gjort litt idag. fikk av takluke og tak trekket: fikk også tatt ut ledningsnettet ( gleder meg ikke til og montere det igjen) fikk nesten tetta hele det siste hullet: helt renska motorrom: her står den, skrapa så mye jeg får til, skal inn til G hippe i uke 2 så det får gitt meg et prisanslag for sandblåsing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Mye bra arbeid her ja! følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Hei Har nå innsett at denne bilen ikke blir ferdig til jeg er 18 år.Så har derfor gått i innkjøp av en e36 coupe med litt mindre jobb på. Det som skal gjøres med den er: Ta litt rust som er, sette inn m52n28 manuell. Så jeg kommer tilbake med dette prosjektet når det starter opp igjen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 HeiHar nå fått Svar på søknad om m20b25 turbo motor i e30n, og det var godskjent Så nå får jeg forte meg og blir ferdig med e36n, så jeg får starta med e30n igjen. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
23732 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Hvordan går det med denne? Flott arbeid, gir mye inspirasjon og motivasjon til andre E30 eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå