Gå til innhold

bmw 520i 92 mod ombygg til diesel

Anbefalte innlegg

Skrevet

asgeir, nå spør du ufattelig mange enkle spørsmål. Og alle som kan noe om dette ser at det trolig ikke blir noe av. Hvis du setter deg ned og leser litt (for eksempel forbruk kan du fins sjekke selv) så vil du finne svar på det meste du lurer på, slik at du kan revurdrere, for så heller å komme med et par viktige vesentlig spørsmål, og ikke mange grunnleggende. På denne måten vil du nok få mye bedre support herfra i lengden.

Noen enkle kontrollspørmål, hvordan har du tenkt å gi gass?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet
  TRF-Racing skrev:
asgeir, nå spør du ufattelig mange enkle spørsmål. Og alle som kan noe om dette ser at det trolig ikke blir noe av. Hvis du setter deg ned og leser litt (for eksempel forbruk kan du fins sjekke selv) så vil du finne svar på det meste du lurer på, slik at du kan revurdrere, for så heller å komme med et par viktige vesentlig spørsmål, og ikke mange grunnleggende. På denne måten vil du nok få mye bedre support herfra i lengden.

Noen enkle kontrollspørmål, hvordan har du tenkt å gi gass?

nå er motor med girkasse og ledningsnett handlett. du tror vell ikke at dette blir noe av men det blir det. skal lage en tråd med bilder om ombyggingen så alle får se.

Skrevet

Hvis forbruket er det du tenker på angående 520'n din, så tenk på hvor mye tid og penger du må bruke for å bygge om.. det er gjennomførbart men mye jobb, sjekk f.eks finn eller autodb.

Se hva en tds ligger på..

Skrevet

asgeir,

jeg håper du får dette til, og jeg hjelper gjerne til når du kommer så langt at du treffer på utfordringene ved en slik ombygging.

Men ikke med å svare på spørsmål du finner om du bruker 10 sekunders innsats.

Jeg gav deg bare et råd om at det ofte lønner seg å gjøre litt innsats selv, før man bare ber alle andre om å servere kjeks, pinnekjøtt, indrefilet, laks, ørret og konjakk på samme middagstallerkenen.

På den måten blir folk mer villige til å hjelpe, og du vil få bedre respons (og ikke minst mestringsfølelse, samt takknemmelighet for den hjelpen du får).

Skrevet
  Spankus skrev:
Hvis forbruket er det du tenker på angående 520'n din, så tenk på hvor mye tid og penger du må bruke for å bygge om.. det er gjennomførbart men mye jobb, sjekk f.eks finn eller autodb.

Se hva en tds ligger på..

tid og penger er ikke jeg mest nøye på. jeg er en ungdom som elsker og skru.

er fult klar over at det er biligere og kjøpe meg en diesel men det lærer jeg ingen ting av. jeg er nå lærling som bilmekaniker og "bygge" sin egen bil er et prosjekt med mye lærdom. uansett hvor mye jobb det vil bli gir jeg ikke opp. kan skru 10 timer i døgnet uten og bli lei. kansje når jeg har blitt 10 år eldre at jeg kan bli lei.

byttet 3 motorer i bmw'n på 1 uke da 2 var gåen.

Skrevet
  TRF-Racing skrev:
asgeir,

jeg håper du får dette til, og jeg hjelper gjerne til når du kommer så langt at du treffer på utfordringene ved en slik ombygging.

Men ikke med å svare på spørsmål du finner om du bruker 10 sekunders innsats.

Jeg gav deg bare et råd om at det ofte lønner seg å gjøre litt innsats selv, før man bare ber alle andre om å servere kjeks, pinnekjøtt, indrefilet, laks, ørret og konjakk på samme middagstallerkenen.

På den måten blir folk mer villige til å hjelpe, og du vil få bedre respons (og ikke minst mestringsfølelse, samt takknemmelighet for den hjelpen du får).

håper selv på at jeg får det til. og takker for info og hjelp.

er enig med deg. skulle kansje ha søkt litt mer før jeg har slenkt ut så mye enkle spørsmål. men når man får en tanke som man vil gjenomføre så går alt veldig fort.

skal lage en tråd som viser ombyggingen:)

Skrevet

da er m51d25 motoren hentet med manuel kasse :D men ingen hat svart over. lett mye men finner ikke noe

kan jeg bruke orginal bakaksel til 520 og mellomaksel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...