AHellem Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 fin liten guide "Mantis" ! skal ta mine m-contour II og lakke de gunmetal grey i senter med polert kant! spent på hvordan det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 sånn ble felgene. klar for sommer [ Bilde ] [ Bilde ] Nice hva slags bil skal di på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 fin liten guide "Mantis" ! skal ta mine m-contour II og lakke de gunmetal grey i senter med polert kant! spent på hvordan det blir! Takker for det. Nå har lakken tørket (selvsagt ) og finishen ble utrolig bra! Alt som så ut som skjolder og lag når siste strøket var ferdig, det har nå blitt helt smood. Det eneste som bekymrer meg er at dette skal bli et hælvette å holde vedlike Matt hvit er vel ikke beste kombinasjonen og det slår meg mer og mer at jeg brude bytte til green stuff bremseklosser før jeg i det hele tatt vurderer å skru dette her på. Dipen tåler jo knapt kjemikalier, så da må jeg vel vaske med lunket vann omtrent hver dag for å holde de krittkvite. I tillegg har jeg fått en del ekstra matte felt helt og der. Man ser det ikke, men når man kjenner over kjenner man en klar ru overflate. Bremsestøv her = vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 sånn ble felgene. klar for sommer [ Bilde ] [ Bilde ] Nice hva slags bil skal di på? Felgene skal på en mørk blå, lav e46 touring:) legger ut bilder når det er montert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Grillen på min e46 har begynt å flasse etter plastidip :/ Kan jeg bare lakkere oppå eller må jeg ta av alt å begynne på nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Du vil nok få "forhøyninger" osv om du bare lakker rett oppå dette her. Ta på deg en plasthanske og dypp fingeren i tynner. Prøv så å utjevne kanten hvor det har flasset og smooth det helt ut til det ser helt jevnt ut. Deretter kan du forsøke å lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Noen tips til fjerning av dette? Fått byttet til meg noen felger som har alt fra 0 til 3 lag med dip. Det å pelle av dett er helt umulig mao. Hørt at plastidip ikke tåler petroleum basert avfetting. Bare å dusje på da eller reagerer dette og blir enda vanskeligere å få bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 bruk varm høyttrykkspyler, ganske nærme, så skal det gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 bruk varm høyttrykkspyler, ganske nærme, så skal det gå fint Og hvis jeg kun har kald høytrykkspyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Skal nå fungere, om den er kraftig nok evt som du sier, bruk en kraftig avfetting eller felgrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hvordan fungerer enhancers? Hvis jeg vil ha gullfargede felger, kan jeg da kjøpe klar Plastidip og bruke Enhancer i gull som lag over for å få gullfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Noen tips til fjerning av dette? Fått byttet til meg noen felger som har alt fra 0 til 3 lag med dip. Det å pelle av dett er helt umulig mao. Hørt at plastidip ikke tåler petroleum basert avfetting. Bare å dusje på da eller reagerer dette og blir enda vanskeligere å få bort? Spray hele felgen med tynner å la det stå i 10min, så spyler du av med høytrykk Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bac023 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 sånn ble det på bilen:) meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Sånn ser mine ut under en uke etter montering Bremsestøv og kvit plastidip er egentlig bare å glemme. Jeg får det ikke bort med kjemikalier som plastidip tåler. Til slutt ble jeg så frustrert at jeg forsøkte med sitrusrens.. da ble det gelè gitt. 1000,- kr rett i dass Kanskje green stuff klosser ville hjulper, men veistøv og dritt ville likevell syntes veldig godt. Er vel bare å begynne å prelle av dipen når det blir enda litt mer skittent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Detta såg ikkje bra ut:/. At dei ikkje tåler at ein får bremsestøv på dei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå