Gjest Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Heisann, produktene vil dere finne på parts24.no - De vil komme i nettbutikken i November. Vi kommer til å ta inn sprøytene også, lik den du linket til over her. Er ikke helt sikker når vi har dette på lager, men tenker slutten av November. Info om dette vil bli postet på fremsiden av nettbutikken. Morsomt produkt ja. Er delte meninger angående avfetting, men skal finne ut av dette. Skal gå an å legge over en slag herder som beskytter bedre mot kjemikalier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Her er fargene vi tar inn. Usikker på om vi kan skaffe alle i spann, men i boks er det ingen problem. Det mest vanlige fargene hvit, blå, rød, svart blir tilgjengelig i spann. De kan også blandes for å skape egne farger. Hvit Svart Sotet/Gunmetal Gul Sølv Rød Grå Gull Neonorange Neonblå Camofarge grønn Camofarge tan Camofarge brun Camofarge svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 http://www.foliatec.com/ de har også, og det er sykt lett og ta av igjen, er helt rått legger bare på 3-4 lag så blir det helt gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ja det er vel ca samme produktet:) Har hørt noen si at det holder bedre enn Plastidip - noe leverandøren min var veldig uenig i dag.. Hehe.. men sikkert litt smak og behag. Så lenge du påfører riktig og følger oppskriften går dette som en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 plastidip på felger og alt av shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 [ Bilde ]plastidip på felger og alt av shadowline Er det din? Sick RÅÅ!! Kommer det en slags "klarlakk" til plast dip'n? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 den er min ja tusen takk bedre bilde av hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 hvordan er det egentlig og legge det på hele bilen også legge en annen farge på lister? tenkte på med maskering? teip vil jo bare gjøre så du drar av plastidipen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 plastidippen skjærer seg selv i sprekkene, derfor skal du ikke maskere "helt inntil".... du kan gjøre det men da må du fjerne teipen før det tørker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 men funker jo ikke og lakke taket i en farge for så og legge en annen farge på lister rundt dører uten og maskere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 men funker jo ikke og lakke taket i en farge for så og legge en annen farge på lister rundt dører uten og maskere? Jo, hvis det er nokk mellomrom Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 er endel mellomrom ja. men vil jeg ikke da "søle" over der jeg ikke skal ha noe ettersom det er en spray? eller finnes det så man kan bruke kost/rulle også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 sjekk linken jeg la ut, der har de begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 den er min ja tusen takkbedre bilde av hjula [ Bilde ] meget ot her men, hva gjorde du med fangeren og hvor fikk du tak i zombie stickersane ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå