Simen! Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Intresangt dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Skal lakke E46`n matt hvit og med svart tak (mulig felger også blir lakka med sort senter å hvit kant), noen som vet noe om reglene for frakt av lakk og slikt fra USA?? Kan vel bruke Jetcarrier kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Fikk ikke til det plastidip greiene, ble jo så tynt strøk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 hvor mangen strøk har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Får man sprayboks med blanke farger også? Eller er det kun matt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 hvor mangen strøk har du da? brukte 2 bokser på 2 felger langt ifra nok hos meg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 hørtes lite ut i mine øyne. ville brukt 2 bokser pr felg. etter det jeg har sett av filmer dem dem lakkerer, så er plastidip tynn. hva farge var felgene og hva farge skal dem bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 hørtes lite ut i mine øyne. ville brukt 2 bokser pr felg. etter det jeg har sett av filmer dem dem lakkerer, så er plastidip tynn.hva farge var felgene og hva farge skal dem bli? svarte og skulle bli hvite. 2 per felg blir jo ikke en billig løsning akkuratt bedre å lakke skikkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hvor lenge holder det seg fint;)?? Par år ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Svart til hvit er jo det vanskeligste, på bil går d 5-6 strøk om den skal fra svart til hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 er det kommet lengre enn plastidip.no enda? hadde vert gøy å prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Prøvde å lakke nyrene sorte for en uke siden. Resultatet ble ganske bra når det var matt. Når jeg lakkerte med klarlakk ble det ikke så pent :/ Brukte ca 75% av Sprayboksen vil jeg anta på dette. 4 eller 5 strøk tror jeg. I dag løsnet det og jeg måtte fjerne det. Ikke akkurat fornøyd... Fordelen er jo at nyrene er like fine som ny selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Felga på gamlebilen min lakkerte jeg matt hvite med plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hvor mange spraybokser brukte du på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hvor mange spraybokser brukte du på det? Cirka 1 boks per felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå