Spankus Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Skrevet Januar 3, 2016 Stemmer, ikke vurdert org pakning med pianotråd da? , ser mange har sliti så med å få mls tett spess på m20 Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Vi får se, skal iallefall få tak i noe bedre Kjedelig det der Ja, men er såpass lettvindt å skifte på disse så det går godt
sveigis Skrevet Januar 5, 2016 Skrevet Januar 5, 2016 Har fulgt med her på tråden din og det står ikke på viljen din . Hadde dette vært meg ,hadde jeg spadd ned bilen for lenge siden.. Neida,enormt morro å se på folk som bygger å står på for å få de som de vil ha de. Tøft med gammal e34 diesel med fjutt i. Stå på ( noe jeg ser du gjør). :)
Spankus Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Skrevet Januar 6, 2016 Ja bra du står på! Prøve og feile som gjelder hehe Har fulgt med her på tråden din og det står ikke på viljen din . Hadde dette vært meg ,hadde jeg spadd ned bilen for lenge siden.. Neida,enormt morro å se på folk som bygger å står på for å få de som de vil ha de. Tøft med gammal e34 diesel med fjutt i. Stå på ( noe jeg ser du gjør). :) Haha, ja du sier noe der.. Blir forbanna i 15min også kommer pågangsmoten og staheta mi fram. Gir meg ikke for det skal gå uansett Detta var morsomt og høre BmwDieselPower reagerte på dette 1
Chris11slett Skrevet Januar 8, 2016 Skrevet Januar 8, 2016 Alt ordner seg for snille gutter, har sprikk i toppen på min.. så vet kossn det føles når bilen bare står me vondt i hjerte... både bilen og eg...
Spankus Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Skrevet Januar 9, 2016 Alt ordner seg for snille gutter, har sprikk i toppen på min.. så vet kossn det føles når bilen bare står me vondt i hjerte... både bilen og eg... Kan fort skje det også, men sånn er det bare noen ganger Chris11slett reagerte på dette 1
e30_joakim Skrevet Januar 13, 2016 Skrevet Januar 13, 2016 Har ikke lest alt du har skrevet, men må du bytte topp eller kan du "høvle" den ?
Spankus Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Skrevet Januar 18, 2016 Jaja da har jeg kommet meg hjem igjen, fått montert ny toppakning og klaska alt sammen igjen. Akkurat kjørt den varm og skal la den kjøle seg ned før jeg drar etter toppen To do list: Lage overgang til eksosen Oljetrykk slange Oljetrykk/temp målere
BmwDieselPower Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Kult[emoji106][emoji1] Når skal du selge oppsettet ditt til meg da?[emoji57][emoji23] Sent from my iPad using Tapatalk
Spankus Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Skrevet Januar 18, 2016 Kult[emoji106][emoji1] Når skal du selge oppsettet ditt til meg da?[emoji57][emoji23] Sent from my iPad using Tapatalk Haha! nå ha e banna å styra på mæ detta her så lenge att e kjøm alder te å sælja dæ
BmwDieselPower Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Haha! nå ha e banna å styra på mæ detta her så lenge att e kjøm alder te å sælja dæ Skjønne dæn[emoji23][emoji23]Sent from my iPhone using Tapatalk
Spankus Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Skrevet Februar 6, 2016 Noen som er intrissert i komplett bil? Antageligvis rasa bunndel eller noe. Har ikke pågangsmot eller råd til å drive mere med dette rett å slett. Masse gromdeler Dieselpumpe 6000kr Manifold med helt ny holset race hx35-8 10000kr E30 svinghjul med 618 sachs 4 puk sinter For å nevne noe. Karroseri med skilter og fri omreg eu til oktober. 18000kr med årsavgift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå