Spankus Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Ossen står det til her? Motorhavari Er antageligvis stempelringer, for alt trykket går ned i veivhuset så trykket står ut av peilepinne røret.. Og bruker no så satans med olje..
tommyheimberg Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Æsj, d var dritt.. fått mappa den om da??, du har vell en mottor til? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Spankus Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Æsj, d var dritt.. fått mappa den om da??, du har vell en mottor til?Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Nei har ikke det, hadde såklart ei hjerne uten avtagbar chip. Den var fast lodda. Skal se om jeg får henta en motor til iløpet av uka Faan att det skulle skje nå midt oppi huskjøp å alt...
tommyheimberg Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Passer somregel veldig dårlig:-p.. må få en annen hjerne og da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Spankus Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Skrevet Juli 23, 2013 Passer somregel veldig dårlig:-p.. må få en annen hjerne og da?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ja skal prøve noen forskjellige
BmwDieselPower Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Viss du bytter den elektriske delen på dieselpumpa slipper du trøbbel med startsperra:) Den klumpen på toppen som ledningen kontakta sitter på Det har jeg gjort hver gang;)
TRF Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Toppen av dieselpumpa har ikke noe med startsperre å gjøre.
BmwDieselPower Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Sorry, det jeg egentlig mente var at viss han bytter toppen på pumpa trenger han ikke ny hjerne med mindre han skaffer motor som er fra samme årstall:) Skjønner ikke hvorfor jeg har skrevet startsperra:p Bra du følger med TRF;)
Spankus Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Jaja, da har jeg fått tak i ny motor Denne blir skiftet alt av pakninger på før jeg stapper den inn Har true på litt mere ladetrykk nå Skal også hive meg over når jeg kommer hjem og få i orden alt så jeg får eu godkjent den
Spankus Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Skal prøve å få bytta motor til helga! Har også fått tak i ei mekanisk diesel pumpe på 166cc som kan levere mye mere diesel enn den orginale En svenske som har hatt denne, er visst beregnet for opptil 400hk
tommyheimberg Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Begynner å dra seg til dette nå, blir gromt med ny pumpe! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Spankus Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Begynner å dra seg til dette nå, blir gromt med ny pumpe!Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Ja får tru det Blir motorbygging da i vinter, med nytt grenrør og større turbo Og komplett skifting av alle pakninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå