Dal-z Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 kom hjem fra sjøs i går, hentet et sett flotte 16" hjul med nokian hakka 7 dekk, kjørte hjem i godt mot og skulle montere de, dessverre hadde 325'en for store bremser så felga passa ikke i dag kom vinteren til sunnmøre og jeg må derfor finne meg en måte å komme meg rundt på.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37771023 Mange som brenner seg på den der, minste man kan ha på disse er 17" 325d er originalt utstyrt med usedvanlig store bremser og da passer ikke felger som f eks tidligere har stått på 318 eller 320 Litt tungvint kanskje men så røsker det bra når du trør bremsefjøla i bånn også da Skal forøvrig kjøpe meg Hakka R til uka, regner med at fremkommligheten er ivaretatt for vintern da. Hadde sånn halvgreie vinterdekk i fjor og kom fram over alt, ennå jeg prøvde og eksperimenterte litt i diverse bratte og svingete bakker så krabba E90en ustanselig opp hehe.. tenkte ikke over bremsene i det hele tatt jeg, hadde jo 16" i fjor på 320'en, så da passer det jo såklart på 325'en og vanvittig gode bremser ihvertfall! er fornøyd med e90 som vinterbil, men den har et stort minus, nemlig diffen. skjønner ikke hvorfor bmw ikke leverer bremsediff på de litt mer motorsterke bilene, det var ille nok når den var original, etter et besøk hos trf er det helt håpløst å finne grep. både på tørt og vått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 kom hjem fra sjøs i går, hentet et sett flotte 16" hjul med nokian hakka 7 dekk, kjørte hjem i godt mot og skulle montere de, dessverre hadde 325'en for store bremser så felga passa ikke i dag kom vinteren til sunnmøre og jeg må derfor finne meg en måte å komme meg rundt på.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37771023 Mange som brenner seg på den der, minste man kan ha på disse er 17" 325d er originalt utstyrt med usedvanlig store bremser og da passer ikke felger som f eks tidligere har stått på 318 eller 320 Litt tungvint kanskje men så røsker det bra når du trør bremsefjøla i bånn også da Skal forøvrig kjøpe meg Hakka R til uka, regner med at fremkommligheten er ivaretatt for vintern da. Hadde sånn halvgreie vinterdekk i fjor og kom fram over alt, ennå jeg prøvde og eksperimenterte litt i diverse bratte og svingete bakker så krabba E90en ustanselig opp hehe.. tenkte ikke over bremsene i det hele tatt jeg, hadde jo 16" i fjor på 320'en, så da passer det jo såklart på 325'en og vanvittig gode bremser ihvertfall! er fornøyd med e90 som vinterbil, men den har et stort minus, nemlig diffen. skjønner ikke hvorfor bmw ikke leverer bremsediff på de litt mer motorsterke bilene, det var ille nok når den var original, etter et besøk hos trf er det helt håpløst å finne grep. både på tørt og vått... Spandert på deg en ny diff da Hvis det er det eneste minuset hadde ikke jeg nølt ihvertfall Er jo hinsides stor forskjell å kjøre med åpen til xx% diff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Audi 100 Quattro er en ypperlig og billig vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå