mjo101 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Hehe, bra du liker det skulle inn til byn og spise en bedre middag. Kommer en liten update etterhvert, kjøpt litt smått attåt. Både trim og servicedeler! Så hvertfall sinsykt bra ut ! dere kom før meg i paradis krysset/ dere kjørte mot fana og jeg mot storetveit, så traff jeg dere med årstad igjen ! må si det så meget bra og strøkent ut ! likte hva jeg så ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 det mest irriterende med denne bilen er at den har akkurat det stuket jeg vil ha på min, men kjerring og 2 unger så lar ikke det seg gjøre. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Hehe, bra du liker det skulle inn til byn og spise en bedre middag. Kommer en liten update etterhvert, kjøpt litt smått attåt. Både trim og servicedeler! Så hvertfall sinsykt bra ut ! dere kom før meg i paradis krysset/ dere kjørte mot fana og jeg mot storetveit, så traff jeg dere med årstad igjen ! må si det så meget bra og strøkent ut ! likte hva jeg så ! Hehe, takktakk Varmer! det mest irriterende med denne bilen er at den har akkurat det stuket jeg vil ha på min, men kjerring og 2 unger så lar ikke det seg gjøre. hehe Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Strøkent! Hvordan er det å kjøre med i bergen by? Jeg føler min er lav nok nå liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Strøkent! Hvordan er det å kjøre med i bergen by? Jeg føler min er lav nok nå liksom Tja, går jo fint, får mye blikk osv... Man må jo virkelig tenke da, er ikke en bybil i den forstand. Mye "førstegirskjøring". Alt går! Prøver vel egentlig å holde meg unna brostein og de verste veiene da, men er ikke alltid enkelt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Hehe, nei jeg vil ikke akkurat si det sentrum er ikke akkurat snop for biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Ikke akkurat nei Kan noen fortelle meg om jeg har singel eller dobbel vanos? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Du har singel vanos. Mao på innsugssiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Nais Da blir det bestilling av ferdigtilpasset m50-innsug kan det se ut som. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Noen som vil kjøpe hjulene? Kan selges om det er noen interesserte.. Frister med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Dæven, gleder meg til å se hvordan det blir med innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 kikka litt på m5 innsug selv, slo det i grunn fra meg igjen ganske fort, hehe spjeld og sånn står jo ikke likt heller, så litt jobb ble det jo, vet ikke om man får brukt orginalt luftfilter lenger heller? jaja, lykke til med prosjektet og post masse bilder så kanje jeg ombestemmer meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 kikka litt på m5 innsug selv, slo det i grunn fra meg igjen ganske fort, hehespjeld og sånn står jo ikke likt heller, så litt jobb ble det jo, vet ikke om man får brukt orginalt luftfilter lenger heller? jaja, lykke til med prosjektet og post masse bilder så kanje jeg ombestemmer meg jeg også Får se på det, bestiller i kveld. Har kjøpt grenrør også, og blir vel snart bestilling av magnaflow Potter etter hvert. Bytter Midtpotten i samme slengen, så får det være bra holder på med lakk om dagen også, et helvete å få av fangere ute i snødritet... noen som vet om det bare er å lodde ledningene sammen igjen når den er røket på midten? Spør fordi det gjelder pdcen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Gleder meg til å se litt sugetrimming på M52'n, blir nok gøy Hva er PDC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 pdc er parkerings sensor. lodd driten du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå