Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt rundt dette, har liggenes både en stillbar motstand og bryter til å koble dette opp..

Hvor kobler man seg på? Og er det noen som har tips rundt dette?

Skal bare ha litt mere diesel :)

Bilen er e34 525 tds.

Skrevet

koble til på pin 2 og 3 på kontakten fra dieselpumpen inn på motor. Under innsuget, er ganske trangt :)

Går bedre, og ryker endel :D Men på min begynte dieselpumpen å lekke til slutt. Kan ikke garantere att det var pga evrymoden, men tipper det!

Skrevet

Fikk justert den opp litt, var godt og kjenne att man ikke trenger ei rettstrekke på

5 km for å kjøre forbi! Hehe

Skrevet

Hvordan vet man hvilken stikker som er nr 2 og nr 3? :)

Tenkte å prøve dette i morgen, og har søkt gjennom alt av forum.. ingen som har bilder eller noe som viser hvordan..

Skrevet

da blir det påstilt i morgen! :) noen kjappe tjuvtriks for litt mer ladetrykk også? stille wastegatestaget eller bleed på slangen til wastegate'n?

• 2 years later...
Skrevet

hei, har en e39 525tds som jeg gjerne skulle ha gitt litt mere fuel.. regner med at dette går på denne også..(?) hvor har du kjøpt justerbar motstand og bryteren til dette?? :)

Skrevet

hei, har en e39 525tds som jeg gjerne skulle ha gitt litt mere fuel.. regner med at dette går på denne også..(?) hvor har du kjøpt justerbar motstand og bryteren til dette?? :)

Går fint på E39 tds også :) får handlet potmeter billig på ebay hvis du klarer å vente litt ekstra.

• 1 month later...
Skrevet

gammel tråd. hvor stor motstand er vanlig å bruke? enn er det å anbefale justerbar? :)
har også en slik"populær" tuningbox/powerbox til min 318tds. usikker på hvor jeg kobler det opp da jeg fikk den brukt billig. kobles den til på samme stikkerene som evrymod saken? :P er en såkalt kcr box.

• 2 weeks later...
Skrevet

gammel tråd. hvor stor motstand er vanlig å bruke? enn er det å anbefale justerbar? :)

har også en slik"populær" tuningbox/powerbox til min 318tds. usikker på hvor jeg kobler det opp da jeg fikk den brukt billig. kobles den til på samme stikkerene som evrymod saken? :P er en såkalt kcr box.

1k ohm potmeter, så justerer du til ønsket virkning.

• 1 month later...
Skrevet

noen som vet om det er mulig og montere sånn "evry mod" på e46 320d 136hk?

og evt hva man må ha av utstyr og hvordan det gjøres?

Mvh Svenn

Skrevet

Ser ikke helt for meg den store effektøkningen med denne mod.

I beste fall blir det en økning i det hele tatt?

Skrevet

takk for svar!

mn hadde egentlig tenkt og prøve "evry mod" om det er mulig og montere?

er det på pin 2 og 3 som på 525tds jeg skal bruke på min også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...