Gå til innhold

E30 330i M-Tech II. M54B30 masse nye bilder s. 14.

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Runar-CSi skrev:
Hvis en bytter pumpe så, passer ikke på m54 pumpa nei. Og det må da være en grunn til at de bytta pumpe så fant ut at det var best å sveise om pickup'en fremfor å bytte hele pumpa..

Fikk tak i ei ekstra m50 bunnpanne idag som ska kappes på midten og brukes til mal, slik at jeg får plassert pickupen helt 100! :) Satser på at du kan hente motoren til helga, driver med diverse anna innimellom også... :)

Skrevet
  Anders_w skrev:
å der fant jeg tråden til min elskede... *sukk*

ser ut som den har havnet hos rett eier i det minste :)

Prøver å ta godt vare på den ! Blir det for ille får du si fra..;-)

Oljepickup ferdig sveist så nå passer E34 M50 bunnpanna.. :o

Skrevet
  Runar-CSi skrev:

Oljepickup ferdig sveist så nå passer E34 M50 bunnpanna.. :o

Men ingen bilder? ;)

Følger med her, har bare glemt å subscribe tråde din...

Skrevet

Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke kan sveise alu, når jeg ser slike bilder...

Takk for bilder, det er morro å se hvordan andre gjør til slike custom parts..

Skrevet

Pickup-røret er i stål.. ;)

Men jeg skal ha ei kraftig omsveising på ei s50b32 bunnpanne idag, skal legge opp bilder i min egen tråd når jeg er ferdig. :)

Jævlig glad jeg kjøpte den Kemppi-tig'en jeg har. Koster flesk, men så funker det faen meg bra også.. :)

Skrevet

Begynner å dra seg til nå, Joachim har som vist over her sveist om olje pick-uten så den står nå med E34 m50 bunnpanne, rette motorfester er kommet i hus. Modifisert thermostat fra Zionsville autoport er på plass, liten pakke fra Turner Motorsport ligger i tolla, en ekse med forskjellige deler fra Gs ligger på benken, grenrør er kommet på plass og girkassa får jeg om en ukes tid. Fridagene i jula ser ut til å bli morsomme!

Har tatt en rensa av dørkteppet og setene også..;-)

Skrevet

Spennende... Da gleder jeg meg til updates i jula... Jeg for min egen del får nok ikke gjort noe som helst i jula, så misunner deg litt der...

Skrevet

Det er lite tid til overs i hverdagen her og, guttunge på 15mnd, ingen barnehageplass før august 2013 og vi er begge to i jobb...:-/ fridagene derimot, da er det mulig å gjør noe...:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...