M3 Atle Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Åja faen du har m54 du. Satt og surra med s50 oppi hue jeg haha.. Seint her gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Hvis en bytter pumpe så, passer ikke på m54 pumpa nei. Og det må da være en grunn til at de bytta pumpe så fant ut at det var best å sveise om pickup'en fremfor å bytte hele pumpa.. Fikk tak i ei ekstra m50 bunnpanne idag som ska kappes på midten og brukes til mal, slik at jeg får plassert pickupen helt 100! Satser på at du kan hente motoren til helga, driver med diverse anna innimellom også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Knakendes bra det Joachim! Ringe d seinere idag i, har nokka småtteri til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 å der fant jeg tråden til min elskede... *sukk* ser ut som den har havnet hos rett eier i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Ungdommen din er solgt Anders. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 å der fant jeg tråden til min elskede... *sukk*ser ut som den har havnet hos rett eier i det minste Prøver å ta godt vare på den ! Blir det for ille får du si fra.. Oljepickup ferdig sveist så nå passer E34 M50 bunnpanna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Oljepickup ferdig sveist så nå passer E34 M50 bunnpanna.. Men ingen bilder? Følger med her, har bare glemt å subscribe tråde din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Runar har ikke bilder av dette, men jeg har! Tok å skjærte i filler ei m50 bunnpanne så jeg hadde noe å se etter, og så lima jeg fast pickupen oppå en alubit med en dråpe superlim. knut Grønneberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Akkurat nå irriterer det meg at jeg ikke kan sveise alu, når jeg ser slike bilder... Takk for bilder, det er morro å se hvordan andre gjør til slike custom parts.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Pickup-røret er i stål.. Men jeg skal ha ei kraftig omsveising på ei s50b32 bunnpanne idag, skal legge opp bilder i min egen tråd når jeg er ferdig. Jævlig glad jeg kjøpte den Kemppi-tig'en jeg har. Koster flesk, men så funker det faen meg bra også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Meget oppegående dette Joachim, hadde ikke vært mulig å bygge bil hvis du ikke sto klar med sveiseapparatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Er halvferdig med bunnpanna på s50'n nå, kommer noen bilder i tråden min iløpet av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Begynner å dra seg til nå, Joachim har som vist over her sveist om olje pick-uten så den står nå med E34 m50 bunnpanne, rette motorfester er kommet i hus. Modifisert thermostat fra Zionsville autoport er på plass, liten pakke fra Turner Motorsport ligger i tolla, en ekse med forskjellige deler fra Gs ligger på benken, grenrør er kommet på plass og girkassa får jeg om en ukes tid. Fridagene i jula ser ut til å bli morsomme! Har tatt en rensa av dørkteppet og setene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Spennende... Da gleder jeg meg til updates i jula... Jeg for min egen del får nok ikke gjort noe som helst i jula, så misunner deg litt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Det er lite tid til overs i hverdagen her og, guttunge på 15mnd, ingen barnehageplass før august 2013 og vi er begge to i jobb...:-/ fridagene derimot, da er det mulig å gjør noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå