daniel grøndahl Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hei, har en 2002 e39 525iat hvor motorlampa begynte og lyse gult på. Den går ureint på tomgang og lurte på om noen har peil på hva dette kan være. Den går som ei klokke når jeg kjører vanlig med den, er kun på tomgang! Takker for tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Få tatt diagnose på verksted. Som regel kan de lese ha som er feil direkte ut fra det, kjapt og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 tipper en av coilene som har tatt kvelden. skjedde på min E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel grøndahl Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Er det dyrt for å få ut en pappirlapp med hva som er feil eller? Ja er coil som jeg har hørt bruker å være grunnen til dette, men er det noen måte jeg kan sjekke coila på? er litt noob på akkurat detta serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 må nok på verksted å få plugga i bilen. trenger ikke ødvendigvis et merke verksted. eller du han høre om noen her på forumet har den programvaren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Sikkert coilene ja. Start bilen og koble ut ledningen som går til coilen en etter en. Hver gang du tar ut merker du at motoren går unormalt, merker du ikke forskjell er coilen defekt. Ny coil koster 700 kr hos GS. Lykke til! Er du usikker kan du ta en tur til meg, har diagnose utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel grøndahl Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Tusen takk for tipset! Skal ta også prøve det i morgen med coilene så håper jeg får det til! men vil varsel lampa slukke hvis det er coilen og jeg bytter den til en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå