Pitstop Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Denne var veldig pen å se på. Angående sommerhjul så tror jeg den vil ta seg best ut med 22" der også da med enda bredere dekk. 315-335 og 275-295 foran kanskje. Takker Var 10,5 og 12x22 med 295 foran og 335 bak som stod på ønskelisten, men nå viser det seg at bakfelgen av disse i 12x22 er gått ut av produksjon så da ble jeg litt tvilende Kan alltids skaffe et brukt sett, men da blir det så mye styr om det skulle skje noe med en bakfelg Men jeg har hele vinteren på å lete, så noe skal jeg vel greie å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Dæven døtte for en grombil!! Gratulerer så masse, Sondre Måtte med en gang inn å se på E70 på finn.no da jeg så dine mods så langt på denne.. fikk vann i munnen, enda jeg liker ML bedre enn X5 normalt sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Dæven døtte for en grombil!! Gratulerer så masse, Sondre Måtte med en gang inn å se på E70 på finn.no da jeg så dine mods så langt på denne.. fikk vann i munnen, enda jeg liker ML bedre enn X5 normalt sett hehe, du må jo kjøpe X5 og ikkje ML Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Du var ikkje på voss idag med denne? såg ein x5 med like felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Var nok ikke på Voss i dag nei...ca 40mil 1 vei å kjøre dit, så det var nok en annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Da er White H8 20W AE SMD Led med Cree Chips bestilt...gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Nei dra meg nå baklengs.. Fy så fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 RÅ bil Sondre med FEITE hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Da var Led til AE kommet....montering i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Da var 20W led i AE monter, å må si meg meget fornøyd Hadde som vanlig bare Iphone å ta bilde med i farten Ser blåere ut på bilde enn dem egentlig er Vanskelig å få frem farge og styrke på bildene, men her er et i mørket så man ser fargen og styrken litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Sjå der ja.. Kor du handla ifra? Kjøpte same du hadde før, men vakje mykje å rope ette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 så veldig bra ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Takker Dette er et vareprøve sett, så meget mulig disse kommer inn etterhvert om alt fungerer som det skal Så i dag skal jeg hjem og prøve Day time running lights funksjonen, som jeg ikke rakk i går og da skal ringene lyse dobbelt så sterkt som på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå