Gå til innhold

Carbonschwarz -09mod X5 3.0D M-sport..Shinning

Pitstop
 Share

Anbefalte innlegg

Når den stod i Day time running lights ble det dobbel effekt, å da var det umulig å ta et fornuftig bilde med Iphone, men legger det ut uansett..hehe :D

3h8yeui4btj980e2xt8b.jpg

Skal få ordnet med skikkelige bilder med skikkelig kamera :D

Ble også rubbing og polering med Swisswax av broder`n sine høytalere i går...ble meget fornøyd :D

rhf9dktes16eauigobux.jpg

nl0diyoi2zdkb8yqz8a8.jpg

28qevxga87qrw9e0c22z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var "M" spaken på plass :D

[ Bilde ]

Listverket i tre blir det neste som skal byttes ut :D

Elegant, hva skal du ha? Stilig piano? ;)

Litt usikker enda, men det heller mot børsta aleminium :)

Hadde nok vært meget pent med pianolakk sort eller X5M skinncarbon også, men er redd for at det kanskje blir litt vel mørkt inne i bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent :) Jeg stemmer for sort pianolakk eller carbon! Ikke fordi at det ikke er pent alu. men fordi 99% av alle biler man ser om dagen har nettopp dette, i alt fra Kia til BMW.. Det er usedvanlig kjedelig! Sort pianolakk er det såpass med "spill" i, at jeg tror ikke du vil oppleve det som så mørkt. Alu. ser "billig" ut, i mine øyne.. Det er pent med en smal linje med alu, men når alt av interiørlister er i Alu. da blir det vel mye for meg! Men, det er jo bare min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pent :) Jeg stemmer for sort pianolakk eller carbon! Ikke fordi at det ikke er pent alu. men fordi 99% av alle biler man ser om dagen har nettopp dette, i alt fra Kia til BMW.. Det er usedvanlig kjedelig! Sort pianolakk er det såpass med "spill" i, at jeg tror ikke du vil oppleve det som så mørkt. Alu. ser "billig" ut, i mine øyne.. Det er pent med en smal linje med alu, men når alt av interiørlister er i Alu. da blir det vel mye for meg! Men, det er jo bare min mening ;)

Hmmmm....nå må jeg tenke litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt perfekt johnja! Akkurat slik skal det være i min mening om man har sort interiør! Har selv Silk Grey i F10´n med sort pianolakk, og da med den alu. stripen som følger rundt hele interiøret. Det er så pent "spill" i sort pianolakk, samt at man slipper at det blir "glorete" som de kan bli med sort interiør, også så mye alu. som det blir om alt blir i alu. Det holder med den elegante stripen som følger rundt... Mener nå jeg ;)

Nå blir dette F10, og litt feil farger i interiøret, men jeg er ikke i tvil om hva jeg synes er penest. Nå skal vel ikke du ha fiskeskjellalu men?

DSC00116_zps79221cd2.jpg86_990251410_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for bilder johnja :D Det såg meget oppegående ut :D

"mrqlan" Må si meg enig i at det ser meget bedre ut med pianolakk :D

Så da var vel valget meget enkelt :D

Desverre så er denne også produsert 5mnd for tidlig, så har ikke nytypen Idrive desverre så dette er noe jeg også vurderer å oppgardere i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1, støttes! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...