Pitstop Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Når den stod i Day time running lights ble det dobbel effekt, å da var det umulig å ta et fornuftig bilde med Iphone, men legger det ut uansett..hehe Skal få ordnet med skikkelige bilder med skikkelig kamera Ble også rubbing og polering med Swisswax av broder`n sine høytalere i går...ble meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 I kveld blir det montering av "M" girskifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 du å na stekka di:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Da var "M" spaken på plass Listverket i tre blir det neste som skal byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Da var "M" spaken på plass [ Bilde ] Listverket i tre blir det neste som skal byttes ut Elegant, hva skal du ha? Stilig piano? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Da var "M" spaken på plass [ Bilde ] Listverket i tre blir det neste som skal byttes ut Elegant, hva skal du ha? Stilig piano? Litt usikker enda, men det heller mot børsta aleminium Hadde nok vært meget pent med pianolakk sort eller X5M skinncarbon også, men er redd for at det kanskje blir litt vel mørkt inne i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Flott BMW Pitstop! x5 er absolutt min drømmebil og denne er gjort akkurat sånn jeg kunne tenkt meg en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Meget pent Jeg stemmer for sort pianolakk eller carbon! Ikke fordi at det ikke er pent alu. men fordi 99% av alle biler man ser om dagen har nettopp dette, i alt fra Kia til BMW.. Det er usedvanlig kjedelig! Sort pianolakk er det såpass med "spill" i, at jeg tror ikke du vil oppleve det som så mørkt. Alu. ser "billig" ut, i mine øyne.. Det er pent med en smal linje med alu, men når alt av interiørlister er i Alu. da blir det vel mye for meg! Men, det er jo bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Flott BMW Pitstop! x5 er absolutt min drømmebil og denne er gjort akkurat sånn jeg kunne tenkt meg en Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Meget pent Jeg stemmer for sort pianolakk eller carbon! Ikke fordi at det ikke er pent alu. men fordi 99% av alle biler man ser om dagen har nettopp dette, i alt fra Kia til BMW.. Det er usedvanlig kjedelig! Sort pianolakk er det såpass med "spill" i, at jeg tror ikke du vil oppleve det som så mørkt. Alu. ser "billig" ut, i mine øyne.. Det er pent med en smal linje med alu, men når alt av interiørlister er i Alu. da blir det vel mye for meg! Men, det er jo bare min mening Hmmmm....nå må jeg tenke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Dårlige mobilbilder, men dette er min X5 med sort pianolakk og børsta aluminium lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Helt perfekt johnja! Akkurat slik skal det være i min mening om man har sort interiør! Har selv Silk Grey i F10´n med sort pianolakk, og da med den alu. stripen som følger rundt hele interiøret. Det er så pent "spill" i sort pianolakk, samt at man slipper at det blir "glorete" som de kan bli med sort interiør, også så mye alu. som det blir om alt blir i alu. Det holder med den elegante stripen som følger rundt... Mener nå jeg Nå blir dette F10, og litt feil farger i interiøret, men jeg er ikke i tvil om hva jeg synes er penest. Nå skal vel ikke du ha fiskeskjellalu men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Takker for bilder johnja Det såg meget oppegående ut "mrqlan" Må si meg enig i at det ser meget bedre ut med pianolakk Så da var vel valget meget enkelt Desverre så er denne også produsert 5mnd for tidlig, så har ikke nytypen Idrive desverre så dette er noe jeg også vurderer å oppgardere i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Meget pent Jeg stemmer for sort pianolakk eller carbon! Ikke fordi at det ikke er pent alu. men fordi 99% av alle biler man ser om dagen har nettopp dette, i alt fra Kia til BMW.. Det er usedvanlig kjedelig! Sort pianolakk er det såpass med "spill" i, at jeg tror ikke du vil oppleve det som så mørkt. Alu. ser "billig" ut, i mine øyne.. Det er pent med en smal linje med alu, men når alt av interiørlister er i Alu. da blir det vel mye for meg! Men, det er jo bare min mening +1, støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 pano lakk fikser vi,, får jo straks levert litersvis av den typen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå