Gå til innhold

Carbonschwarz -09mod X5 3.0D M-sport..Shinning

Pitstop
 Share

Anbefalte innlegg

Det som er litt "tøft" med min bil, er at det er en M-sport edition utgave, og den leveres ikke med denne kombinasjonen egentlig. Den har en skinnlist med alu, eller hel alu. Dette ble slik pga at bilen egentlig ikke kunne forandres utstyrsmessig, den var allerede på god vei på samlebåndet med helt annet utstyr enn det jeg ville ha, men etter heftig innsats fra selger, og hovedkontoret i sverige, så fikk vi med alle forandringer. Dette var i utgangspunktet en bil uten edition pakken, og dermed med sort pianolakk og alu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er litt "tøft" med min bil, er at det er en M-sport edition utgave, og den leveres ikke med denne kombinasjonen egentlig. Den har en skinnlist med alu, eller hel alu. Dette ble slik pga at bilen egentlig ikke kunne forandres utstyrsmessig, den var allerede på god vei på samlebåndet med helt annet utstyr enn det jeg ville ha, men etter heftig innsats fra selger, og hovedkontoret i sverige, så fikk vi med alle forandringer. Dette var i utgangspunktet en bil uten edition pakken, og dermed med sort pianolakk og alu.

Kult :D

Det var ingen enkel oppgave vil jeg tro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å jobber med design på 22" felg for E70/71 nå som forhåpentligvis kommer til sommeren

Disse vil bli 11,5-12" bak og 10-10,5" foran med 295 foran og 335 bak, kan komme tilbake på disse når det er avklart litt mere hvordan felgen vil bli seende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Nydelig bil.

Jeg holdt på å bestille et slikt sett selv i dag, men da i den mørke fargen men leveringstiden blir for lang. Og jeg må egentlig si nå når jeg ser dem på bil at de faktisk ser litt stusselig ut. Bilen din fortjener noe heftigere. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...