johnja Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Det som er litt "tøft" med min bil, er at det er en M-sport edition utgave, og den leveres ikke med denne kombinasjonen egentlig. Den har en skinnlist med alu, eller hel alu. Dette ble slik pga at bilen egentlig ikke kunne forandres utstyrsmessig, den var allerede på god vei på samlebåndet med helt annet utstyr enn det jeg ville ha, men etter heftig innsats fra selger, og hovedkontoret i sverige, så fikk vi med alle forandringer. Dette var i utgangspunktet en bil uten edition pakken, og dermed med sort pianolakk og alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Det som er litt "tøft" med min bil, er at det er en M-sport edition utgave, og den leveres ikke med denne kombinasjonen egentlig. Den har en skinnlist med alu, eller hel alu. Dette ble slik pga at bilen egentlig ikke kunne forandres utstyrsmessig, den var allerede på god vei på samlebåndet med helt annet utstyr enn det jeg ville ha, men etter heftig innsats fra selger, og hovedkontoret i sverige, så fikk vi med alle forandringer. Dette var i utgangspunktet en bil uten edition pakken, og dermed med sort pianolakk og alu. Kult Det var ingen enkel oppgave vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Nei, det var på håret. Selger fikk beskjed fra sverige kl 21 om at nå var bestillingen bekreftet. Det tok da bare 6 uker!!!!! Fra jeg bestilte til jeg fikk bilen. Du har ikke tilfeldigvis et godt tips til sommerfelger? Må ha minimum 11 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Driver å jobber med design på 22" felg for E70/71 nå som forhåpentligvis kommer til sommeren Disse vil bli 11,5-12" bak og 10-10,5" foran med 295 foran og 335 bak, kan komme tilbake på disse når det er avklart litt mere hvordan felgen vil bli seende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Da er M innstegslister handlet inn, så bilder kommer så fort det er montert Litt bilder av eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Meget tøff slede!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Takker Sideruter foran er nå også sotet med film som er spesiallaget for å få akkurat samme farge som resten av vinduene som er orginaltonet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Da fikk jeg endelig tid til å montere M innstegslistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Fin X5. Denne som var til salgs får noen månder siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Takker Kjøpte den i starten av oktober, å da lå den ute på Finn.no i 24 timer Da så den ca sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Da var sommerhjula prøvet på 10" og 12" x 22" med 295 foran og 335 bak Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Dævern denne så flott ut med de felgene på. Gratulerer med flott bil og ikke minst de felgene var en innertier. Nesten så jeg fikk lyst på X5 selv når jeg ser bildene av din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gromt med de nye 22" fra gs! Heftig dekkdim bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Nydelig bil. Jeg holdt på å bestille et slikt sett selv i dag, men da i den mørke fargen men leveringstiden blir for lang. Og jeg må egentlig si nå når jeg ser dem på bil at de faktisk ser litt stusselig ut. Bilen din fortjener noe heftigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Fy faen så grom den blei nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå