ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 har bestemt meg for å selge sommerfelgene med dekk, da jeg har mest sannsynlig funnet meg nye. de er orginale BMW m-sport M255 felger med 19x8" et 39 og 19x9" et 37, fremme er det 235/35-19 nesten nye nankang ns-20. bak er det på grensen til utslitte Yokohama advan sport 255/30-19. ny pris på pakke komplett er 45.000,- to av felgene har lid av fortauskosing, og er litt oppskrapet. ser for meg 8000,- kan hentes eller frakes fra bodø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hva ser du for deg i pris? Kan gi deg et bud på 5000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hva ser du for deg i pris? Kan gi deg et bud på 5000,-. Så for meg rundt 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje_M Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hei der... Nå har det seg slik at jeg går snart over ifra VAG til Bmw... Skal kjøpe en 525XD 08 modell... Og siden jeg har null peil på Bmw, så spør jeg.. Passer disse felgene til den bilen? Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hei der... Nå har det seg slik at jeg går snart over ifra VAG til Bmw... Skal kjøpe en 525XD 08 modell... Og siden jeg har null peil på Bmw, så spør jeg.. Passer disse felgene til den bilen? Mvh Terje Hei Terje Siden disse egentlig hører til en 3 serie. Tror jeg du blir å slite med innpresse på disse felgene, uten å si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Skal man montere disse på 5-serien, så må man evt. bruke spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 nja må du det siden han ser etter xdrive? Mente de hadde samme impress som 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje_M Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Takker for svar, gutter... Hvor finner jeg ut om disse passer eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 her er en med samme bilen som deg, han har et35 525xd står også noe her og her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje_M Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Takker så mye for god info.. Så det sto at rulleomkrets må være lik... Er det så at det kan bli et problem at det er 8" foran og 9" bak, mtp at det er Xdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Det anbefales vel stort sett at det er lik dimensjon på 4x4-biler. Noen 4x4-systemer er veldig følsomme på forskjellige dimensjoner, og drivverket ryker, men usikker på hvordan BMW sitt system er i forhold til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje_M Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Det anbefales vel stort sett at det er lik dimensjon på 4x4-biler. Noen 4x4-systemer er veldig følsomme på forskjellige dimensjoner, og drivverket ryker, men usikker på hvordan BMW sitt system er i forhold til dette. Uhh.... Hadde vært kjipern om noe skulle gå til bloksberg da.... Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Det anbefales vel stort sett at det er lik dimensjon på 4x4-biler. Noen 4x4-systemer er veldig følsomme på forskjellige dimensjoner, og drivverket ryker, men usikker på hvordan BMW sitt system er i forhold til dette. Uhh.... Hadde vært kjipern om noe skulle gå til bloksberg da.... Hmm leser på nette at de som kjører med 19" på xi eller x-drive bmwene kjører: 235/35-19 fremme og 265/30-19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 skal ikke være noe problem med forskjellig størrelse nei. Bare rulleomkret er nogelunde lik. 225 og 255 er vel org størrelse fra bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje_M Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Prata med forhandler nå, og han sa at dette helt klart ikke var å anbefale da dekkprodusenter også hadde en viss prosent feilmargin på deres produksjoner.. Så om man finner dekk som teoretisk sett skulle gi lik rulleomkrets, så kan det være avvik i forhold til dekkene foran og bak som kan gi avvik som er større enn det som anbefales. Da kunne brått fordelingkassa gå åt skogen... Og den er jo sikkert kjempebillig... heheh... Han anbefalte kun like dimensjoner på dekk og felg, og ville jeg bygge disse ut så måtte jeg heller bruke spacere... Så da må jeg tilbake på felgjakt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå