Gå til innhold

solgt

ellingz1
 Share

Anbefalte innlegg

har bestemt meg for å selge sommerfelgene med dekk, da jeg har mest sannsynlig funnet meg nye. de er orginale BMW m-sport M255 felger med 19x8" et 39 og 19x9" et 37, fremme er det 235/35-19 nesten nye nankang ns-20. bak er det på grensen til utslitte Yokohama advan sport 255/30-19. ny pris på pakke komplett er 45.000,- to av felgene har lid av fortauskosing, og er litt oppskrapet.

ser for meg 8000,- kan hentes eller frakes fra bodø

DSC_5297.jpg

DSC_5298.jpg

DSC_5299.jpg

DSC_5300.jpg

DSC_5303.jpg

DSC_5308.jpg

DSC_5309.jpg

DSC_5310.jpg

DSC_5312.jpg

DSC_5313.jpg

DSC_5314.jpg

DSC_5315.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der...

Nå har det seg slik at jeg går snart over ifra VAG til Bmw... Skal kjøpe en 525XD 08 modell...

Og siden jeg har null peil på Bmw, så spør jeg.. Passer disse felgene til den bilen?

Mvh Terje

Hei Terje

Siden disse egentlig hører til en 3 serie. Tror jeg du blir å slite med innpresse på disse felgene, uten å si noe sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales vel stort sett at det er lik dimensjon på 4x4-biler. Noen 4x4-systemer er veldig følsomme på forskjellige dimensjoner, og drivverket ryker, men usikker på hvordan BMW sitt system er i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbefales vel stort sett at det er lik dimensjon på 4x4-biler. Noen 4x4-systemer er veldig følsomme på forskjellige dimensjoner, og drivverket ryker, men usikker på hvordan BMW sitt system er i forhold til dette.

Uhh.... Hadde vært kjipern om noe skulle gå til bloksberg da.... Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhh.... Hadde vært kjipern om noe skulle gå til bloksberg da.... Hmm

leser på nette at de som kjører med 19" på xi eller x-drive bmwene kjører: 235/35-19 fremme og 265/30-19 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prata med forhandler nå, og han sa at dette helt klart ikke var å anbefale da dekkprodusenter også hadde en viss prosent feilmargin på deres produksjoner.. Så om man finner dekk som teoretisk sett skulle gi lik rulleomkrets, så kan det være avvik i forhold til dekkene foran og bak som kan gi avvik som er større enn det som anbefales. Da kunne brått fordelingkassa gå åt skogen... Og den er jo sikkert kjempebillig... heheh...

Han anbefalte kun like dimensjoner på dekk og felg, og ville jeg bygge disse ut så måtte jeg heller bruke spacere...

Så da må jeg tilbake på felgjakt igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...