Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

Da var chromelister, M-emblem og takluke-vindskjerm, hele interiøret (bortsett fra bagsjerommet) renset og vasket og vindusheisen fikset. Også ble alt av bevegelige ting og tang smørt opp igjen, og alle tetnings-lister behandlet med silikon :) Hadde selvfølgelig ikke med kameraet..

Noen som har noen 17" vinterdekk liggende og slenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var vinterfelgene i hus, 4stk TSW Venom 17". Må nok ha spacere bak selvom de passer rett på bilen, men ellers er jo dette helt greie vinterhjul vil jeg tro. Alt annet enn stålfelg! 3stk er sandblåste og en er pulverlakkert hvite. Jeg skal slipe ned og lakke resten hvite med felglakk fra Biltema, for å teste den for første gang. Alltid spennende med "nye" og billige produkter, hehe :)

Har hørt med han jeg kjøpte felgene av om han hadde liggende noen kjørelys fra e30 touringen han hadde, for touringene ble vel kun levert med DE (linser) kjørelys om jeg ikke tar feil? Noe som må gjøres for å få de på, og er det forskjell på fulltlysene også?

fwpew286ncwg88aqucgg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :) Jeg legger også to lag grunning (rettere sagt sprøytesparkel, da jeg ikke gidder å slipe de sandblåste felgene) og to lag lakk :) Blir jo mye struktur på nært hold, men tror det blir bra på bil :) Får bare håpe felgene ikke ser så håpløst jalla ut på bilen som jeg er redd for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd meg på litt "old school" stil, har jo tross alt 2stk dønn originale gamle BMWer nå :) Utvendig i allefall, men tanke på dørtrekkene i touringen. Om bildene fikk den rette stilen eller bare ser dårlige ut klarer jeg fortsatt ikke å bli enig med meg selv om.

t7t60x5y9qzgm9c50vmx.jpg

d76fpb7sb5xhek9i2ewj.jpg

nte0fxknjg0vxupzuryr.jpg

s2vm5zmj53udcpkyrhpa.jpg

gn8ihycvbew3z6s5mlr8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått tatt et par skikkelige bilder :) Øverst er slik den er nå, men rusthull i hjulbuene fra skruene til chrome-listene :cry: Og det under er slik den blir før sommeren setter inn :) Bortsett fra senk og felger da, men skal photoshoppe på det og, for å se hva den vil kle best :) Har bestemt meg for å la den være HELT original bortsett fra eksos, senk og felger :) Eventuelt lett "old school" brun toning av rutene. Lykter, chrome osv vil altså ikke bli byttet/fjernet.

req4bw96mm3l82u6e8ho.jpg

qarjaj5lt0rg2566ozku.jpg

yuryubcvp8t93q9k5nqp.jpg

pnsez3clzykn8ii0an5w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av hjulbuene var ødelagt? Hvis det er elektrisk takluke råder jeg deg til å la den være i fred om vinteren, kan fort brenne opp hvis den sitter fast! :P

Har kommet litt rust på alle, men de foran var værst. De satt jo i små gjennomgåene bolter med muttere, i tillegg til klips og dobbeltsidig teip jo, er jo ikke rart de ødelegger bilen :( Godt jeg har fått dem av så jeg får fikset det før det blir værre. Takluka er manuell, ikke noe elektrisk på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mtech1 rattet byttet ut med et mindre, mer komfortabelt et. Var gøy med originalt mtech ratt, men det er for stort og for hardt til at jeg klarer å bli tilfreds med det. Bedre at noen andre fikser det opp og tar vare på det :)

x4s2wr4y0j88apyustwg.jpg

Har da i det minste M-striper dette og, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...