Julian Sommer Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Da har jeg photoshoppa meg et nytt "mål" til sommeren. Hva syns dere? Coilovers (JOM coilovers kommer til uka) Keskin KT1 Lett, brun toning av ruter helt frem Ta alt som er av rust (under er den som ny, men er litt på hjulbuer etter chrome-listene) Ellers helt original bortsett fra eksos, ratt og fjernet antenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Do it!, blir tøft!, ta litt bilder av jom coiloversa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Takk, prøve på det! Blir ihvertfall noen gromme hjul, håper på å få råd til Keskin, kostet jo ikke så mye nye heller Skal knipse litt når jeg skal ha dem på, men må muligens få tak i 51mm fjærbein først da jeg ikke har målt mine egne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Da var det på tide å bli kvitt kassettene i kassett-holderen, til fordel for oppbevarings-rom til andre unyttige ting. Holderen demontert: Ofrene mine: Begynt å finne mål: Klipt opp deler og plastsveiset sammen: Ferdig plastsveiset: Klar til å trekkes: Ferdig trukket: Limtet tørker mens "boksen" er spent ut med korker: Ooooog der var den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 dobbelpost, slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Det der så jo aldeles ikke feil ut! så kun siste bilde, og kunne ikke skjønne hva som var spesielt med en original lomme der men når du har laget den selv blir det en helt annen sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Det ser bra ut i virkeligheten og Ser originalt ut, slik jeg ville. Må jo prøve å leve opp til brukernavnet mitt litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Har fortsatt kassettholder i min, litt unyttig, men synes fortsatt det er pimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Den var ødelagt uansett her, og uten original-spilleren er den heller ikke verdt så mye. Hadde jeg dog hatt original-spilleren og kassett-holderen hadde funka, hadde det nok ikke blitt fjernet her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Er det bare meg, eller ble dette veldig mye penere enn med Keskin felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Rs ser 100x bedre ut enn keskin.. så jepp, det ble mye penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Det er ikke bare deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 RS sitter alltid som et skudd på gamle bimmere, men er greit og ha litt variasjon i alle e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Takk for svar! Nå har det seg slik at jeg har feilbestilt litt, men jeg lar det gå og håper på det beste, ellers selges jeg de igjen. Jeg mottar snart 4stk GS Silvertrack (LM kopi) 17x9,5" (ja, rundt om) i posten! Og skal prøve å få plass til disse. Burde gå greit. Med coilovers og tonede ruter vil da bilen bli seende omtrent slik ut: Hva synes dere om det? Ja, jeg vet LM-kopier er oppbrukt, så ikke drep meg av den grunn Oppbrukt eller ikke, jeg syns det ble pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Tror du ikke det blir "litt" mye med 9.5" felg foran. Har hatt 9" med ET15 foran på en E30 og det stakk en del på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå