Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Vet ikke, har du bilder av hvordan det så ut på din? Burde bli ganske likt her siden disse har ET 28, så det veier opp for den halve ekstra tommen. Edit: Har sendt GS en mail nå og bedt om å bytte ut to av felgene med 8", så håper de rekker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Går det med ET25 og 9.5" da? Jeg har ET20 og 8.5" framme, er ikke all verda med klaring til fjørbeinet.. Kan ta bilder imorgen om ønskelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Her var tråden om denne bilen ja! Får følge med videre troa på at det her blir bra Ang felgene, 9,5 og et 25 vill gå i fjærbeinet ja. Hadde 9" et 15 og måtte space til et 10 for å gå klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Takk for svar folkens, har bedt GS endre det til 2stk 8" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Da skal det gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Da skal det gå fint Jepp Gleder meg! Selge 525ix touringen til mamma så drypper det vel noen kroner på meg der og så jeg får råd til dekk Tips til dekkdim til 17x8 og 9,5"? 195/40-17 ser jo morsomt ut foran, men hva skal jeg ha bak da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 [ Bilde ] Whaaat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Spørs hvor mye strekk du liker 195/40 og 225/40 kanskje aldri hatt 9,5 så veit ikke hva som passer best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hahaha, posta i feil tråd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Tror jeg skal kaste iphonen min, om bin laden har en lik, hehe Men over til noe litt mere relevant: Jeg syntes det er morsomt å følge med på din E30. Hva mere har du planlagt å gjøre med interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 195/40 Foran 215/40 bak No sånt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Jeg syntes det er morsomt å følge med på din E30. Hva mere har du planlagt å gjøre med interiøret? Har ingen planer enda, bortsett fra å komplettere rattet med tute som passer, samt bytte gir-spak. Men at jeg gjerne skulle hatt noe som er bedre å sitte i er ikke til å komme unna, spørs bare om jeg kommer over noe etterhvert som passer til resten av bilen. Gulvteppe og alt untatt dash/midtkonsoll er grønt, så skulle jo helst hatt grønt skinn, slik man finner i E24 Men det skal jeg vel se langt etter.. Så får bare se med tiden Ang. dekkdim: 195/40 på 8" foran: 205/40 på 9,5" bak: Tror om det? Og er dette brukbart å kjøre med? Vil ikke risikere at dekket detter av på E6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Faen, ser jeg har funnet bilder til 16 Burde ikke ha mer strekk / mindre gummi bak da det ser rart ut men 205 bak funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Da var det et Polk dB 6,5" frontsett og Ground Zero 2-kanaler på 2x150w rms på vei i posten til E30'n... Klarer meg bare ikke uten skikkelig lyd altså! Spørs om det blir en 10" sub på hver side i hattehylla etterhvert og, med kasse på undersiden. Dette blir selvfølgelig laget så det kan reverseres senere, og blir ikke et anlegg med et "skrikende" utseende slik som i touringen. Så ta det med ro dere som liker det originalt, for det gjør jeg og. Men jeg er villig til å ofre litt for god lyd, det vet dere jo fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå