Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke, har du bilder av hvordan det så ut på din? Burde bli ganske likt her siden disse har ET 28, så det veier opp for den halve ekstra tommen.

Edit: Har sendt GS en mail nå og bedt om å bytte ut to av felgene med 8", så håper de rekker dette :)

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går det med ET25 og 9.5" da? Jeg har ET20 og 8.5" framme, er ikke all verda med klaring til fjørbeinet.. Kan ta bilder imorgen om ønskelig:)

Skrevet

Her var tråden om denne bilen ja! Får følge med videre :) troa på at det her blir bra ;)

Ang felgene, 9,5 og et 25 vill gå i fjærbeinet ja. Hadde 9" et 15 og måtte space til et 10 for å gå klar :)

Skrevet
Da skal det gå fint :D

Jepp :) Gleder meg! Selge 525ix touringen til mamma så drypper det vel noen kroner på meg der og så jeg får råd til dekk :)

Tips til dekkdim til 17x8 og 9,5"? 195/40-17 ser jo morsomt ut foran, men hva skal jeg ha bak da tro? :)

Skrevet

Tror jeg skal kaste iphonen min, om bin laden har en lik, hehe :)

Men over til noe litt mere relevant: Jeg syntes det er morsomt å følge med på din E30. Hva mere har du planlagt å gjøre med interiøret? :)

Skrevet
Jeg syntes det er morsomt å følge med på din E30. Hva mere har du planlagt å gjøre med interiøret? :)

Har ingen planer enda, bortsett fra å komplettere rattet med tute som passer, samt bytte gir-spak. Men at jeg gjerne skulle hatt noe som er bedre å sitte i er ikke til å komme unna, spørs bare om jeg kommer over noe etterhvert som passer til resten av bilen. Gulvteppe og alt untatt dash/midtkonsoll er grønt, så skulle jo helst hatt grønt skinn, slik man finner i E24 :) Men det skal jeg vel se langt etter.. Så får bare se med tiden :)

Ang. dekkdim:

195/40 på 8" foran:

l7pxbpxjws00zk3jihu9.jpg

205/40 på 9,5" bak:

ayd8no67ai91svlygvdl.jpg

Tror om det? Og er dette brukbart å kjøre med? Vil ikke risikere at dekket detter av på E6 :P

Skrevet

Da var det et Polk dB 6,5" frontsett og Ground Zero 2-kanaler på 2x150w rms på vei i posten til E30'n... Klarer meg bare ikke uten skikkelig lyd altså! :P Spørs om det blir en 10" sub på hver side i hattehylla etterhvert og, med kasse på undersiden.

Dette blir selvfølgelig laget så det kan reverseres senere, og blir ikke et anlegg med et "skrikende" utseende slik som i touringen. Så ta det med ro dere som liker det originalt, for det gjør jeg og. Men jeg er villig til å ofre litt for god lyd, det vet dere jo fra før.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...