Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke, har du bilder av hvordan det så ut på din? Burde bli ganske likt her siden disse har ET 28, så det veier opp for den halve ekstra tommen.

Edit: Har sendt GS en mail nå og bedt om å bytte ut to av felgene med 8", så håper de rekker dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes det er morsomt å følge med på din E30. Hva mere har du planlagt å gjøre med interiøret? :)

Har ingen planer enda, bortsett fra å komplettere rattet med tute som passer, samt bytte gir-spak. Men at jeg gjerne skulle hatt noe som er bedre å sitte i er ikke til å komme unna, spørs bare om jeg kommer over noe etterhvert som passer til resten av bilen. Gulvteppe og alt untatt dash/midtkonsoll er grønt, så skulle jo helst hatt grønt skinn, slik man finner i E24 :) Men det skal jeg vel se langt etter.. Så får bare se med tiden :)

Ang. dekkdim:

195/40 på 8" foran:

l7pxbpxjws00zk3jihu9.jpg

205/40 på 9,5" bak:

ayd8no67ai91svlygvdl.jpg

Tror om det? Og er dette brukbart å kjøre med? Vil ikke risikere at dekket detter av på E6 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det et Polk dB 6,5" frontsett og Ground Zero 2-kanaler på 2x150w rms på vei i posten til E30'n... Klarer meg bare ikke uten skikkelig lyd altså! :P Spørs om det blir en 10" sub på hver side i hattehylla etterhvert og, med kasse på undersiden.

Dette blir selvfølgelig laget så det kan reverseres senere, og blir ikke et anlegg med et "skrikende" utseende slik som i touringen. Så ta det med ro dere som liker det originalt, for det gjør jeg og. Men jeg er villig til å ofre litt for god lyd, det vet dere jo fra før.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...