Gå til innhold

Min E34 525ix touring

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 374
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut at det var litt farge-forskjell når jeg åpnet de to andre pakkene :P Den ene er grå mens de andre er sølv. Ser ut som en Hyper Track og tre Silver track.

Tenker da å plastidippe sentrene. Fargeforslag? Funderer litt på gunmetal med gull-metalizer.

dbzmjnggg6n9lzklx7xe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe lett valg det her altså :P

Gull ser jo bra ut, og gunmetal evt med gold metalizer oppå vet jeg jo at ser bra ut i virkeligheten. Men så skal det jo se bra ut på bilen også..

gull

gbkmbcs3np4vodssv8bz.jpg

Gunmetal med gold metalizer (ser stuslig ut her i forhold til i virkeligheten, men)

gv5rcbwzgchhzgx10qel.jpg

hvit

ep2z16eins7uep6pt6df.jpg

sort

dnyxn5rta966imytllo7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes først du kunne slengt ut bilde av hvordan det ville se ut med den farven dem har , da tenker jeg på begge farvene :P

Men er det slik at du fikk en billig deal pga forsjellige farve eller?

De ligger på lagersalg på GS :) jeg ga 790,- pr felg pga de kunne ha nyanseforskjell. Nye koster dem 2000,- pr stk. Dog at den ene felgen skulle være grå (Hyper Track) mens de andre er sølv (Silver Track) trodde jeg ikke, hehe. Men var fullt forberedt på å måtte lakke/Dippe dem uansett så har ingen betydning for min del :) Splitter nye 17x9,5 og 8" felger til 3700,- ferdig fraktet skal man lete lenge etter, og selvom LM-kopier er oppbrukt til de grader så liker jeg dem, så for meg var det gull verdt å få de til den prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei men da skjønner jeg! :D Jeg personlig mener nå det er mer enn nyanseforskjell på dem du har fått haha :P

Mente ikke at du skulle kjøre rundt med to forsjellige farger på felgene , ville bare se hvordan det ville sett ut med hver enkelt hehe:)

Ja og jeg tygde på det litt etter du svarte det du gjorde, så jeg har sendt GS en mail nå og hørt om jeg får bytta den ene grå felgen (eller de tre sølvfargede). Det stod jo at dette var Hyper Track, men fakta er jo at jeg har fått 3stk Silver Track og 1stk Hyper Track. Selvom det står Hyper Track på alle eskene. Ser mer ut som feil-pakking enn nyanseforskjell. Så får se hva dem svarer, jeg var ganske bestemt i mailen så får bare se hvor service-innstilte dem er der. Det er jo som du sier mer enn nyanseforskjell, det er jo to forskjellige farger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...