Julian Sommer Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Fikk pakke idag 17x8 og 9,5". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Me like! Grattis! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Takker! Må bare få tak i dekk i en morsom dimensjon til dem nå Blir snart litt kobling av litt lyd og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Fant ut at det var litt farge-forskjell når jeg åpnet de to andre pakkene Den ene er grå mens de andre er sølv. Ser ut som en Hyper Track og tre Silver track. Tenker da å plastidippe sentrene. Fargeforslag? Funderer litt på gunmetal med gull-metalizer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Klage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Send dritten tilbake, uansett om du skal plastidippe eller ikke Uansett lenge til sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Visste at det kunne være fargeforskjell på dem, fikk dem billig fra GS, men åpnet ikke den siste felgen før i går Ingen som hadde noe forslag til farge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 hvit trur æ kunne blidd kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 hvit trur æ kunne blidd kult Takk for svar, noen flere forslag? Skal sette meg ned med photoshop en kveld og teste litt forskjellig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Er ikke noe lett valg det her altså Gull ser jo bra ut, og gunmetal evt med gold metalizer oppå vet jeg jo at ser bra ut i virkeligheten. Men så skal det jo se bra ut på bilen også.. gull Gunmetal med gold metalizer (ser stuslig ut her i forhold til i virkeligheten, men) hvit sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Synes først du kunne slengt ut bilde av hvordan det ville se ut med den farven dem har , da tenker jeg på begge farvene Men er det slik at du fikk en billig deal pga forsjellige farve eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Synes først du kunne slengt ut bilde av hvordan det ville se ut med den farven dem har , da tenker jeg på begge farvene Men er det slik at du fikk en billig deal pga forsjellige farve eller? De ligger på lagersalg på GS jeg ga 790,- pr felg pga de kunne ha nyanseforskjell. Nye koster dem 2000,- pr stk. Dog at den ene felgen skulle være grå (Hyper Track) mens de andre er sølv (Silver Track) trodde jeg ikke, hehe. Men var fullt forberedt på å måtte lakke/Dippe dem uansett så har ingen betydning for min del Splitter nye 17x9,5 og 8" felger til 3700,- ferdig fraktet skal man lete lenge etter, og selvom LM-kopier er oppbrukt til de grader så liker jeg dem, så for meg var det gull verdt å få de til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Hadde jeg montert dem slik dem ser ut hadde det sett slik ut på ene siden av bilen, hvor senteret på bakfelgen er grå og på fremfelgen er sølv: Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Okei men da skjønner jeg! Jeg personlig mener nå det er mer enn nyanseforskjell på dem du har fått haha Mente ikke at du skulle kjøre rundt med to forsjellige farger på felgene , ville bare se hvordan det ville sett ut med hver enkelt hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Okei men da skjønner jeg! Jeg personlig mener nå det er mer enn nyanseforskjell på dem du har fått haha Mente ikke at du skulle kjøre rundt med to forsjellige farger på felgene , ville bare se hvordan det ville sett ut med hver enkelt hehe:) Ja og jeg tygde på det litt etter du svarte det du gjorde, så jeg har sendt GS en mail nå og hørt om jeg får bytta den ene grå felgen (eller de tre sølvfargede). Det stod jo at dette var Hyper Track, men fakta er jo at jeg har fått 3stk Silver Track og 1stk Hyper Track. Selvom det står Hyper Track på alle eskene. Ser mer ut som feil-pakking enn nyanseforskjell. Så får se hva dem svarer, jeg var ganske bestemt i mailen så får bare se hvor service-innstilte dem er der. Det er jo som du sier mer enn nyanseforskjell, det er jo to forskjellige farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå