gnilb Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Gull eller gråfargen til hyper track passet egentlig veldig bra Svart gjemmer alle detaljene i felgen. Hvitt er pent men passer ikke helt med fargen på bilen synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Gull eller gråfargen til hyper track passet egentlig veldig bra Svart gjemmer alle detaljene i felgen. Hvitt er pent men passer ikke helt med fargen på bilen synes jeg Helt enig med deg, akkurat det jeg har tenkt på selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Gull!!! har tenkt på gull selv, dette blir som folie det å ikke sant? Må ikke lakke med en farge først lissom? Tenkte siden det omtrent bare er "glitter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Metalizer er bare glitter, men bare å bruke Plasti Dip med den fargen man ønsker først, deretter gold metalizer, etterfulgt av glossifier Hadde alle felgene mine vært like lyse kunne jeg nok bare lagt mange nok lag med kun metalizer også, men siden den ene er mørkere enn de andre kommer jeg til å legge en gull-aktig farge først Dette blir som foile ja, så felgene er fortsatt helt som nye når man evt. plukker det av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Blir nesten like dyrt med Plasti Dip som å lakkere dem sålenge jeg må kjøpe på spraybokser da jeg ikke har sprøyte selv. Så ser ut som jeg kommer til å lakkere de i stedet. Fortsatt bare å komme med fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Da fikk disse felgene også smake på Biltema sin felg-lakk Ble også fornøyd med lakk helt ut til felg-kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Det der så jo ikke ille ut! du lakket rett forbi skruene? det så ikke ille ut i det heletatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Det der så jo ikke ille ut! du lakket rett forbi skruene? det så ikke ille ut i det heletatt! Takk for det! Hadde ut skruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Skruer tilbake på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 tenkte på hvor langt ut du hadde lakkert den er vel lakkert like langt ut fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 tenkte på hvor langt ut du hadde lakkert den er vel lakkert like langt ut fra før av? Åja, nei stemmer det Prøvde meg på å lakke rett forbi skruene som du sa, og ble godt fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Ble liksom litt mer liv i den lakkerte felgen Gleder meg til sommern jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Tror felgene virker noe større med det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Tror felgene virker noe større med det også Er det jeg håper på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Så ut som det gjorde seg bra med gull! Ser ut som du fikk det fint til og med biltema lakk ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå